Tuesday 22 April 2014

My week in photos (104)

   HRISTOS A INVIAT! Dumnezeu sa va lumineze mintile si drumurile prin viata!
   Din fericire de Inviere nu a plouat, a fost racorica dar am putut asista la slujba fara griji. Pe noi ne-a prins miezul noptii pe strada fiindca am plecat cam tarziu din casa dar ne-am facut urari si am ras de situatie. Am luat lumina, am cantat cu toti enoriasii adunati acolo si apoi a urmat liturghia. S-a terminat la 4.15, ne-au miruit preotii, am luat doua pachetele cu Pasti (unul pentru mama si unul pentru noi) si am plecat acasa. Am ciocnit oua si am ciugulit putin drob si pasca in doua culori, cu branza si cacao. Nu am vrut sa fac exces chiar daca nu tinusem post si cred ca nu mi s-ar fi facut rau dar fiind totusi dis de dimineata, am preferat sa nu ingreunez digestia. 
   Voi ce preparati cu ocazia sarbatorilor pascale?


   Luni / Monday (5)


   Ro: Aceasta este bunicuta mea! Eram in Parcul Bucur Obor.

   En: This is my granny! We were in Bucur Obor Park.




   Ro: Papadieeee! 

   En: Dandelioooon!




   Ro: Cora mirosea iarba.

   En: Cora smelling the grass.




   Ro: Chemarea naturii!

   En: Call of nature!




   Ro: Negruta, o catelusa pe care o hraneste mama.

   En: Blackie, a lady dog that my mother feeds.



   Marti / Tuesday 


   Ro: Am plantat cateva seminte de castraveti intr-o jardiniera.

   En: We planted a few cucumber seeds in a jardiniere.




   Miercuri / Wednesday 


   Ro: Inainte si dupa :)

   En: Before and after :)



   Joi / Thursday 


   Ro: Am facut chiftele din spanac la cuptor.

   En: I prepared some  baked spinach meatballs.



   Vineri / Friday 



   Ro: Manca salata verde.

   En: Eating some salad.



   Sambata / Saturday 


   Ro: Un nou prieten din parcarea de la Hornbach.

   En: A new friend in the Hornbach parking lot.



   Duminica / Sunday (3)








   Ro: De Inviere.

   En: Resurrection day.



   Va pup cu drag!


   Pe curand...

6 comments:

  1. Miercurea e cea mai haioasa! E foarte dragut porcusorul :)

    ReplyDelete
  2. Ha ha ce tare e Taz :)))
    Te pup!!

    ReplyDelete
  3. Alexandra F,

    :P Multumesc mult!Si cand are blanita lunga e simpatic dar cand e tuns este si mai si!

    ReplyDelete
  4. Mihaela,

    Adevarat a Inviat!

    ReplyDelete
  5. Ramona,

    :) Merci,merci!

    Te pup!

    ReplyDelete