Monday 28 April 2014

My week in photos (105)

   Seara buna! Dragilor, va aduc o noua serie de poze, care au fost facute saptamana trecuta cand m-a luat pe nepregatite o raceala care m-a cam scos din grafic. Am facut gargara cu apa cu sare, am baut ulei de masline, m-am "parfumat" cu otet si usor, usor mi-am revenit. Cred ca voi mai abuza de servetele cateva zile dar simt ca o sa ma paraseasca in curand. 
   Va pup si va las cu bine!

   Luni / Monday


   Ro: Campionul! Este vorba despre oul care sparge celelalte oua si ramane intact mereu. Este un obicei inventat de familia mea acum mult timp.

   En: The champion!  The egg that breaks the other eggs and always remains whole. It`s a custom that my family and I invented a long time ago.



   Marti / Tuesday (2)


   Ro: Frumoase lalele!

   En: Beautiful tulips!




   Ro: In Parcul Herastrau.

   En: In Herastrau Park.



   Miercuri / Wednesday (2)


   Ro: Mai lipseste doar frisca :D

   En: The only thing missing is the whip cream :D




   Ro: Si lui ii plac capsunelele :p

   En: He likes strawberries too :p



   Joi / Thursday (2)


   Ro: Stiati ca bamele sunt bune pentru diabetici?

   En: Did you know that okras are good for diabetics?




   Ro: Pasca in doua culori. Este BESTIALA!

   En: A Romanian cake that is made with cheese. This one is a different recipe with cocoa. It is AMAZING!



   Vineri / Friday (2)


   Ro: In parcarea de la Dedeman.

   En: In the Dedeman parking lot.




   Ro: Cartofi obisnuiti, cartofi dulci, ceapa, ulei de masline extra virgin, sare, piper si cimbru. Am facut la cuptor si au iesit yum!

   En: Potatoes, sweet potatoes, onions, extra virgin olive oil, salt, pepper and thyme. I baked them in the oven and they were yum!



   Sambata / Saturday 


   Ro: Florile pe care le-a primit mama de la unul dintre verisorii tatalui meu.

   En: The flowers that my mother received from one of my father`s cousins.



   Duminica / Sunday (2)


   Ro: Pe zi ce trece il iubesc si mai mult!

   En: As the days go by I love him more and more!




   Ro: Broscutele lui David.

   En: David`s turtles. 



   Sa aveti o saptamana dulce! A mea a inceput bine dar despre asta vorbim alta data ;)

   Pe curand...


4 comments:

  1. Iti sta bine cu parul prins sus!

    ReplyDelete
  2. Mila,

    Multumesc frumos!

    Te pup!

    ReplyDelete
  3. Bame nu am mancat niciodata, nici pasca in doua culori. Eu fac doar cu branza si stafide... ca la placinta. Ioi ce mic e melcul!!! :)

    ReplyDelete
  4. Mihaela Pojogu,

    Mama lui Silviu face si in doua culori si din aceea traditionala.Le ador pe amandoua!Dar as prefera sa nu contina stafide pasca,nu imi plac.

    Te pupacesc!

    ReplyDelete