Thursday 6 March 2014

10 Tips & Tricks (I)

  

   Seara buna! Azi inaugurez o noua rubrica in care voi posta tot felul de idei, trucuri, sfaturi, in general chestii utile (din experienta proprie, majoritatea) care va vor ajuta sa economisiti bani, timp si poate chiar sa fiti mai putini stresati.


   1. Masati-va fata si obrajii pentru un minut pentru a va inviora tenul. Puteti sa va si ciupiti usor pielea dar evitati zonele mai sensibile din jurul gurii si ochilor.




   2. Folositi balsam de buze aromat in loc de parfum. Poate tine locul unui parfum solid dar depinde si de ingrediente si concentratia acestora daca va persista mirosul pe piele.
 
 
 
 
   3. In loc sa trasati conturul de sus al buzelor urmarind arcuirea naturala a lor, uniti cel doua curbe. Efectul va fi de buze umflate.
 
 
 
 
 
   Imi conturam asa buzele cateodata pentru ca intotdeauna mi-a placut aceasta forma plina a buzei superioare si observam ca imi sta mai bine dar mare mi-a fost mirarea cand din intamplare am aflat chiar de la un makeup artist din afara ca aceasta este o tehnica de conturare a buzelor si un secret pe care il foloseste pe clientele sale. M-am simtit bucuroasa pentru ca am stiut intuitiv cum sa imi corectez acest "defect", buzele mele fiind foarte subtiri si mici. Evident ca am prins curaj ca sa practic aceasta tehnica mai des in rutina mea dar si sa o impartasesc altora.
 
 
 
   4. Aplicati pe pleoapele superioare concealer, intindeti bine si imediat dupa tapotati cu o pensula pudra, insistand in pliu, acolo unde se strange fardul adesea. Dupa aceasta puteti sa continuati cu machiajul, care va rezista mai mult.
 
 
 
 
 
   5. Aplicati si masati crema pe gat de la baza gatului in sus, spre barbie, tinand capul pe spate. Acest lucru ajuta in lupta cu ridurile.
 
 
 
 
   6. Aplicati pe o zona uscata ulei si apoi o crema grasa. Crema va hidrata in plus dar va si ajuta ca uleiul aplicat in prealabil sa se mentina mai mult in piele, formand un film protector.
 
 
 
 
   7. Inainte de a aplica o masca sau un balsam pe par folositi apa calda pentru ca sa ajutati ingredientele sa patrunda mai usor.
 
 
 
 
   8. Ultima apa cu care va clatiti parul sa fie rece. Incercati sa evitati zona scalpului pentru a nu raci. Apa rece inchide cuticulele astfel parul nu se mai electrizeaza asa de mult iar ingredientele mastii sau ale balsamului folosit vor ramane in firele de par.
 
 
 
 
   9. Folositi bere in loc de fixative sau spuma de par. Buclele se vor forma mai bine, mai frumos si vor fi conturate.
 
 
 
 
   10. Folositi otet de mere in loc de balsam. Putin otet dizolvat in apa, va udati parul cu el, masati, lasati putin sa actioneze si apoi clatiti cu apa.
 
 

    Pe curand...

4 comments:

  1. Mila,

    Stiu ca nu e pe placul tuturor tehnica aceasta.Mai sunt si alte trucuri diferite de acesta scris de mine,toate au acelasi scop de corectare si marire doar ca sunt pentru gusturi si gusturi.

    Te pupacesc!

    ReplyDelete
  2. Apropo de 3. mie imi da impresia ca vad gura cu capul in jos, nu am incercat sa unesc de tot insa da o forma mai unduitoare si depasind cu putin conturul natural. Nu a fost prea confortabil, psihic vorbind. Weekend frumos si La multi ani, femeie! pupici

    ReplyDelete
  3. Mihaela Pojogu,

    Multumesc!

    Eu ador tehnica,m-am obisnuit cu ea de mult dar la inceput si mie mi se parea ciudat.

    Te pup!

    ReplyDelete