Friday 28 March 2014

My week in photos (100)

   Salutari! E vineri si eu fac postarea saptamanala cu pozele de saptamana trecuta :)) Apropos, vroiam sa va intreb daca stiti ce s-a intamplat cu episodul care trebuia sa fie difuzat ieri din serialul de pe PRO Tv, O saptamana nebuna? Urmariti? Noua ne place si aseara am asteptat in zadar. 
    Inca ceva, o veste minunata: Silviu a stricat aparatul foto! Dupa ce ca aveam unul si acela praf, acuma nu il mai avem nici pe acela. Yeeee! :)) Am cautat pe internet cateva modele tot de aparate compacte, ca din acelea ne permitem momentan si cred ca am gasit unul bunicel si sper sa ii placa si lui. Daca nu si nu, nu stiu ce poze o sa va mai arat in viitor.


   Luni / Monday (2)





   Ro: Doua ore si jumatate de miscare. Suuuper bine a fost!

   En: Two hours and a half walk. It was soooo good!



   Marti / Tuesday (2)


   Ro: Legume cu branza taiata cubulete.

   En: Vegetables with cheese cut into cubes.




   Ro: Here we go again!

   En: Here we go again!



   Miercuri / Wednesday (4)


   Ro: V-a fost dor cumva de iubirea mea mica?

   En: Did you miss my little love?







   Ro: Printre cele mai frumoase momente din viata mea sunt acelea cand stau cu copiii mei!

   En: One of the most beautiful moments of my life are the ones spent with my children!




   Ro: Tagliatelle cu sos alb facut de mine.

   En: Tagliatelle with a sauce made by me.



   Joi / Thursday


   Ro: Romanesco, morcovi, fasole si carne de curcan cu miere.

   En: Romanesco, carrots, beans and turkey with honey.



   Vineri / Friday (2)


   Ro: Un film horror si o portocala zemoasa si dulce.

   En: A horror movie and a juicy and sweet orange.




   Ro: Orez cu muuuulta branza si piper.

   En: Rice with plenty of cheese and pepper.



   Sambata / Saturday (4)


   Ro: Taz a vrut sa il trezeasca pe tati :)

   En: Taz wanted to wake up daddy :)




   Ro: Ce avem noi aiiiiici? 

   En: What do we have heeeere?




   Ro: Doi dintre baietii mei preferati!

   En: Two of my favourite boys!




   Ro: Era sa cada de nu stiu cate ori :p

   En: He was about to fall so many times :p



   Duminica / Sunday (3)


   Ro: O salatica de primavara gustoasa si sanatoasa!

   En: A tasty and healthy spring salad!




   Ro: Uitati-va ce frumos au inflorit zambilele!

   En: Look how the hyacinth have flourished!




   Ro: Si alte flori a caror denumire nu o cunosc.

   En: And other flowers whose name I don`t know.



   Sa aveti o zi speciala!

   Pe curand...  

2 comments:

  1. Buna Ela,
    Floricelele din ultima poza se numesc toporasi :)

    ReplyDelete
  2. Andreea,

    Buna!

    Multumesc pentru informatie! :) Am auzit de aceasta denumire dar nu stiam cum arata.

    ReplyDelete