Saturday 23 April 2011

Lumina sfanta

   Knock,knock! Who`s there? The Easter Bunny!!!


   Yes folks, vine Pastele!

   Ieri a fost vinerea mare si am mers cu Silviu la o biserica din apropiere. Am dus flori si am trecut cu lumanari aprinse pe sub masa, pe care apoi le-am pus la vii.
   Era ceva lume acolo dar nu destui cat sa umple biserica (majoritatea inca erau la servici la ora aceea) asa ca nu am stat mult la coada. Soarele incalzea cat putea si desi mai batea vantul tot mi-am cam dorit sa fi lasat jacheta acasa. Ma imbrac si eu uneori de zici ca am 100 de ani :)


   Cand m-am intors acasa am facut cateva poze cu tinuta si accesoriile ca sa vi le arat. Machiajul insa a fost unul simplu, nude pentru ca nu am avut timp sa fac altceva si oricum nu aveam de gand sa fac ceva extravagant avand in vedere ca am fost intr-un lacas sfant.




   Sa lasam moda la o parte si sa ne indeptam atentia catre pregatirile care se fac in preajma acestor sarbatori. Voi pastrati traditiile? Mergeti la biserica in noaptea Invierii? Faceti bucatele si ouale in casa ori preferati varianta mai rapida si usoara, cumparaturi de la magazine?

   In familia mea si a iubitului meu mereu au fost la loc de cinste mancarurile facute in casa, ouale vopsite in rosu si NUMAI rosu, nu in jde mii de culori pentru ca sangele Mantuitorului nostru nu este albastru, verde, roz, galben, mov s.a.m.d, mersul la slujba, luarea luminii.

   By the way, ati tinut post? Noi da. Nu tot postul, doar sapatamana aceasta insa parintii lui l-au tinut cap coada!

   Haideti sa ma laud desi nu este deloc meritul meu dar sa va arat ce merinde a preparat mama lui Silviu ;;)

                                        Pasca



   A ramas coca si a facut din ea o pasca micuta. Nu-i draguta?



                      Cozonac cu cacao, rahat si rom


                                    Drob cu pui

                     
                      Sarmale umplute cu orez si pui


                           Si bineinteles oua rosii!


Cateva dintre ele le-a ornat cu niste folii de la o revista.


   Imi aduc aminte ca acum cativa ani impreuna cu tata, incondeiam oua rosii. Mai am unul sau doua pastrate si daca le gasesc le fac poze sa le vedeti.

   In familia mea, este un obicei. Ciocneam oua si oul care nu se spargea deloc era campionul si il puneam de-o parte :p
   I-am spus asta si lui Silviu si acum a adoptat si el obiceiul acesta.

   Dragilor, eu va doresc sa aveti parte de o noapte frumoasa, sa stati la slujba pana la sfarsit pentru ca nu este mare lucru daca macar odata pe an facem efortul sa ramanem 2-3 ore la biserica, caci cam atat tine slujba pascala. Iisus a indurat atatea umilinte si chinuri pentru noi, Dumnezeu mereu ne ajuta si ne iarta in ciuda faptelor noastre asa ca noi macar atat sa facem in schimbul iubirii divine pe care o primim.
 
   Lumina sfanta a Invierii Domnului sa va binecuvanteze familia, sa va ocroteasca si sa va dea ganduri bune!

   Sa aveti un Paste plin de intelegere, voie buna, belsug si lumina! Sa va bucurati de cei dragi si sa va simtiti bine!
   Nu faceti excese la mancare, nu abuzati de alcool pentru ca nici nu va face bine si mai este si un pacat (lacomia).

Cateva poze cu flori, asa ca un dar pentru voi :)

                           Florile parintilor lui Silviu



                 Trandafirul primit astazi de la Silviu

   Va las cu bine si va pup cu drag!


   Paste fericit everyone!

   Pe curand…

2 comments:

  1. Paste fericit si tie. Si la noi tot ce e homemade e pretuit:). Ouale au fost intotdeauna doar rosi.Astept sa se imbaiaeze ai mei si mergem si noi la Inviere. Mai la biserica si apoi in familie. Sper sa petreci frumos alaturi de cei dragi. Te pup!

    ReplyDelete
  2. Te pup si eu si sper sa ai in continuare un Paste minunat,Dia!

    ReplyDelete