Wednesday 20 April 2011

Green apple juice with a slice of lemon


      De ce am numit asa postarea de astazi?
   You`ll see ;)

   Machiajul meu de ieri a fost unul foarte proaspat si primaveratic, care cred ca se potriveste fantastic cu parul meu roscat si care mi-a dat o stare de spirit foarte buna. Parca am avut mai multa incredere in mine si chiar mai multa energie, avand in vedere ca am mers pe jos o ora si jumatate.
   By the way imi place sa merg pe jos si daca nu pot face asta zilnic, incerc macar de 3 ori pe saptamana. Imi pun castile la urechi, ma imbrac sport si parcurg o distanta relativ mica dar suficienta pentru sanatatea corpului si a mintii. De obicei merg intre 30 si 45 de minute. It`s my time alone doar cu gandurile si ideile mele, cand fac miscare, admir natura, observ oamenii, ma mai joc cu cate un catel :p (I can`t help it) si ma incarc cu energie pozitiva.
   Hai ca am deviat un pic. Sa revenim la subiect.
   Machiajul este simplu de facut dar zic eu ca este de efect si poate fi purtat chiar si la o ocazie speciala. Am folosit doar doua farduri: verde si galben. Pe 3 sferturi din pleoapa mobila si pe pleoapa inferioara am folosit verde, pe care l-am intins un pic deasupra pliului. In spatial liber ramas pe pleoapa dar si desupra pliului am folosit galben pentru a deschide privirea si a completa verdele. Apoi am facut conturul ochilor cu creion negru cremos peste care am aplicat cu o pensula unghiulara un fard negru mat pentru a impedica creionul sa curga.   
   Mi-am intors genele si am aplicat rimel negru and voila!








   Pentru ca ochii erau atat de culorati, pe buze am folosit un ruj nude pentru a echilibra look-ul. Imi pare rau ca nu a iesit nuanta reala din cauza blitului. In poza rujul este roze dar de fapt este de culoarea pielii.


   Tinuta nu v-o arat pentru ca nu a avut cine sa imi faca poze. Eh oricum nu am imbracat cine stie ce: o bluza neagra mai sport, pantaloni stil denim, ghetute negre si o jacheta stil motor bike :D

   Am accesorizat doar la urechi alegand sa nu pun nimic la gat sau pe maini.

   Intr-o ureche am purtat un cercel argintiu cu o frunza. Yes, it`s cannabis! :)


   Iar in cealalta am pus un cercel cu o biluta verde si un alt cercel mic cu trandafiras rozaliu. 


   Dupa cum se observa si in poza mai am o gaura (intre cei 2 cercei) dar in care nu am mai pus nici un cercel pentru ca ar fi fost too much.

   That`s all for today guys!

   Va pup si va doresc o zi cu aroma de scortisoara!


   Pe curand…


8 comments:

  1. ai ochi superbi,machiaj frumos!imi place frunza!pupicei

    ReplyDelete
  2. He he, ce inventiva esti, imi place ca ai pus cercei diferiti in urechi. Si machiajul este super...a incercat si eu cu telul de aproape, dar fara succes:) Apropo manichiura de ieri nu mi-a iesit, dar poate mai incerc azi:)

    ReplyDelete
  3. Modniza,va multumesc!Am avut 2 frunze dar pe una am pierdut-o :( Va pup!

    ReplyDelete
  4. Dia,asa faceam.Inainte experimentam des,faceam combinatii cu creceii avand,3 gauri in urechea dreapta dar o perioada lunga am abondonat obiceiul.Acum insa am a vut chef iar :p
    Ma bucur ca iti place machiajul.
    Ce telefon ai?Poate trebuie selectat ceva ca sa iasa bine.
    Nu-i nimic!Din greseli se invata!Sunt nerabdatoare sa vad despre ce model este vorba ;;)

    ReplyDelete
  5. Foarte dragut & primavaratic. :*

    ReplyDelete