Saturday 16 April 2011

M-am vopsit!

   Yes, it`s that time of the month (not THAT time of the month girls… :)) ) cand trebuie sa ne acoperim radacinile ca sa nu aratam ca un curcubeu. 
   De anul acesta fac si eu parte din clubul celor care se vopsesc. Nu sunt o impatimita a acestui ritual de infrumusetare dat fiind faptul ca nici nu ma vopsesc foarte des decat daca vad ca incepe sa se uite lumea ciudat la podoaba mea capilara. Urasc sa fac schimbari mari si sa testez prea multe pe parul meu pentru ca in fond asta este doar o curiozitate, pe care o sa o pun in aplicare un timp dar apoi o sa vreau sa revin la nuanta mea naturala that is saten inchis.
   Oricat ar pretinde producatorii de vopsea ca au nu stiu ce tehnologie care hraneste firul de par, care il protejeaza si nu il deterioreaza deloc well they are all lying! Poate o sa ma contraziceti aducand argumente si exemple de vopsele noi care contin nu stiu ce. I ain`t buying it! Absolut toate sunt daunatoare! Indiferent de marca, de ingrediente, de culori! Stiu, e cam trist, mai ales ca unele va vopsiti constant, ba chiar va si decolorati. Nu o sa va spun sa nu mai faceti asta pentru ca fiecare este responsabil pentru deciziile luate dar nici nu o sa va incurajez sa credeti in reclame and other pieces of crap!
   In liceu mi-am nuantat parul cu o crema nuantatoare dar care nu continea nimic care sa afecteze parul, apoi la sfarsitul lui decembrie (anul trecut) am incercart Henna si rezultatul a fost un par mai sanatos, mai lucios, cu reflexe naturale de roscat. Insa prima oara cand m-am vopsit pe bune a fost in ianuarie anul acesta.
   Sunt fete care se vopsesc prea devreme, inapand cu varta de 16-17 ani :(  Eu una sunt a late bloomer, caci prima oara m-am vopsit la 25 de ani! :)) si nu regret ca am asteptat!
   Asta este a treia oara cand ma vopsesc si bineinteles ca veti afla si voi how I did it.

   In primul rand tin sa precizez ca ma vopsesc acasa, ajutata de my own personal hair stylist a.k.a my boyfriend :p

   Prima oara am incercat vopseaua Palette nr. 575 in nuanta Flaming Red. Daca veti da un search pe google imagini poate ca va veti speria si veti spune ca I`m out of my mind pentru ca este o culoare prea aprinsa. Sa explic! Avand parul inchis la culoare, pentru a ajunge la o nuanta frumoasa si vizibila (sa nu se vada doar reflexe)  si fiind prima oara cand ma vopseam, trabuia sa iau cea mai dechisa nuanta pentru a prinde pe parul meu. Zis si facut, am obtinut un roscat inchis. Apoi la a doua vopsire, parul fiind deja vopsit dinainte, nuanta parului a iesit mult mai deschisa si eu am fost mai multumita. De data aceasta am folosit alta marca si anume Schwarzkop Brillance Luminance, nr. 846 Glowing Red, care promitea ca va prinde chiar si pe un par ca al meu,adica inchis la culoare. Si au avut dreptate.
   Acum, adica alaltaieri, cand m-am vopsit din nou, am incercat o alta nuanta Brokat Red, nr. 845, tot de la Schwarzkop, Brillance. Aceasta nu spunea nimic de cum va iesi pe un par saten inchis pentru ca este alta gama. Oricum a iesit ok.

   Considerand ca v-am ametit destul cu povestile mele, va prezint in continuare poze cu vopseaua.

 
   Nuanta de pe cutie este mai stinsa decat a iesit in poza. Blitul, bata-l vina!


   Contine un tubulet cu crema coloranta, un alt tub mai mare cu lotiune fixatoare, un tub cu balsam protector, o pereche de manusi si instructiunile de folosire.
   Imaginile cu produsele sunt in ordinea enumerarii lor.







   Nu cred ca mai este cazul sa va dau detalii privind modul de utilizare pentru mukte dintre voi deja stiti.
Ceea ce va voi arata vor fi ustensilele mele si recipientul in care imi pregatesc vopseaua.


   Atat crema coloranta cat si lotiunea pentru fixare le amestec in tubul de plastic si le torn in acest recipient high tech, ultimul ragnet :))


   Vopseaua mi-o intinde Silviu cu urmatoarele "unelte ale torturii":




   Periuta de dinti este pentru precizie, acopera firele de par fara a atinge alte zone.

   Ca sa ma asigur ca va iesi mai bine, si ca se va vedea culoarea si pe jumatarea parului pana la varfuri, am cumparat 2 cutii insa…nici acum nu a iesit exact cum doream.
   Ah well, o sa mai incerc o alta varianta, adica sa iau o vopsea blonda si o vopsea in nunata la care visez, le voi amesteca si daca nici asa nu iese ca lumea, le voi face o vizita celor de la salon :->

   Haideti totusi sa va arat ce mi-a iesit!


   Poate in poze pare super but believe me ca asa se vede doar la lumina insa nuanta mea este mai inchisa, nu este 100% uniforma, adica deschis la culoare peste tot, doar la radacini :(

   Sa va arat ce nuanta as vrea sa imi iasa. Facand o poza parului meu, de la blit a iesit a beautiful colour! Eh, this is my dream hair colour! Era extraordinary daca parul meu chiar ar fi aratat asa! Pacat ca e doar un efect obtinut de telefon :((


   Isn`t it pretty?! Nu stiu cum se numeste nuanta asta dar pe asta o vreau SOOOOO BAAAAAAD!!!


   Acum v-as ruga sa imi raspundeti la cateva intrebari:

  •    Ce vopsea folositi?
  •    Cum procedati?
  •    La cat timp va vopsiti?
  •    Unde?
  •    Ce ma sfatuiti ca sa fiu satisfacuta de rezultat?

   Multumesc anticipat!

   Multe imbratisari!

   Pe curand…

8 comments:

  1. Vreo 2 ani am fost visina putreda in cap uneori cu reflexe de mov. Minte creata ce aveam sau mai bine zis ce nu aveam. Eu avand pielea palida, un subton galben aratam "de vis" asa dar ce mai conta era prima mea vopsea pe la sfarsitul clasei a 8-a si eram tare mandra de ea. Tin minte ca foloseam pallete si ceva de la wella. Vopseaua o luam mereu un ton mai inchisa decat vroiam sa iasa pentru ca rosul se duce repejor si se face orange cat sa te scoata din minti la cateva spalari. Eu iti recomand sa te apuci sa citesti parerile altora cu vopseaua rosie si dupa sa iei o decizie. Daca nu si nu, repejor la salon desi uneori si acolo ce iese iti vine sa le spanzuri de gat de incompetente ce sunt.

    ReplyDelete
  2. Da pai tocmai de asta nu m-am dus la salon pentru ca mi-e cam teama de ce o sa iasa din mainile lor.De aceea prefer sa strang bani si sa apelez la serviciile unor coafeze de la un salon mai bun ca sa fiu mai sigura ca voi fi multumita de nuanta desi nici asta nu este o garantie...

    ReplyDelete
  3. Si eu caut Brillance Luminance dar nu am gasit nicaieri. Imi poti spune te rog de unde ai cumparat-o?

    ReplyDelete
  4. Alexandra,eu am gasit-o in real-ul din Afi Palace Cotroceni.

    ReplyDelete
  5. Si eu mi-am luat aceeasi vopsea ca a ta si peste o saptamana ma voi vopsi sa vad ce-mi iese ! :D

    ReplyDelete
  6. Diana,depinde de culoarea ta naturala,daca ai parul deschis la culoare iti iese dar daca nu,atunci e nevoie sa te decolorezi ca asa iti iasa nuanta aceasta.

    Daca vei apela la ajutorul unei profesioniste,te rog s aia mare grija pe cine alegi!Eu am avut o experienta nu tocmai placuta.

    Poti sa citesti aici despre ce este vorba,am facut 3 postari despre asta.

    Prima postare: http://ela-s-thoughts.blogspot.com/2011/08/why-not-why-yes.html

    Cea de a doua postare: http://ela-s-thoughts.blogspot.com/2011/09/why-not-why-yes-part-2.html

    A treia postare: http://ela-s-thoughts.blogspot.com/2011/09/why-not-why-yes-part-3.html


    Sper sa te ajute si sa nu patesti ce am patit eu!
    Multa bfta la vopsit si sa ai un par frumos,asa cum iti doresti!

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. cred ca nuanta pe care o vroiai so bad e un light auburn mixat cu strawberry blonde.. dar cum postul e din 2011, nu ma mai intind la comentarii :)

    ReplyDelete
  8. El mundo en colores,

    In primul rand,vreau sa iti spun ca imi place numele ales ca sa te reprezinte!

    In al doilea rand,multumesc pentru ca mi-ai spus cam ce nuanta ar fi dar de atunci m-am razgandit si m-am vopsit roscata.Cu toate acestea nu m-ar deranja daca one day as avea o nuanta mai naturala asemanatoare acesteia.

    ReplyDelete