Saturday 16 November 2013

Handmade applications

   Hello! Mult asteptatele tinute de toamna au sosiiiit! Aceasta este prima dintr-o serie de tinute adunate de ataaaata vreme si pe care sunt foarte bucuroasa sa le postez pentru ca locatia unde s-au desfasurat sedintele foto imi sunt dragi. Veti revedea marea, nisipul si plaja absolut pustie, caci asa este acolo dupa ce se termina sezonul cald. A fost o adevarata placere sa ma reintorc, sa ma plimb zgribulita si sa privesc valurile cum se spargeau furioase de stanci si diguri! Stiti ce mi-as mai dori? Sa merg si la munte anul acesta, macar iarna, daca vara trecuta soarta nu a tinut cu mine, caci aceea este iubirea mea! M-am reindragostit de mare insa muntele ramane pe primul loc! 


   Haideti sa vedem pozele! 






   Pisicile din fata Sanatoriului din Techirghiol. Pozele sunt facute dimineata, cand mergeam cu Silviu la tratament.































   Cardigan - NO name
   Cercei - No name
   Esarfa - No name (imprumutata de la nasa mea)
   Bluza - ONLY
   Geanta - Picasso
   Pantaloni - Youth Dance
   Cizme piele - Michel Vogue


   Sa aveti o seara calduroasa!

   Pe curand...
 
   

   



 

6 comments:

  1. Pisicii sunt așa drăguți. Imi place mult cardiganul tau, este super. Si eșarfa este foarte frumoasa.

    ReplyDelete
  2. si acum e bine de plimbare, sunt 14 grade!

    ReplyDelete
  3. Ramona,

    Cand ii chemam veneau repede-repede dar cand ma apropiam erau cam timizi.Una dintre pisicute m-a lasat sa o mangai dar celelalte au ezitat.

    Cardiganul acesta cred ca il am de vreo 2 ani,mi l-a cumparat mama,este mai largut dar merge de minune cand vrei sa te infofolesti si sa pui mai multe haine pe dedesubt.

    Esarfa aceasta regret ca nu am furat-o de la nasa mea fiindca este superba,are un imprimeu foarte atragator.

    Te pup!

    ReplyDelete
  4. Michaela,

    Da :) Uneori nu prea se vad,alteori sunt in your face :p

    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Coco,

    Eu sunt cam friguroasa,sangele meu e cam lenes :p

    ReplyDelete