Friday 22 November 2013

Geometric printed leggings

   Va salut! Astazi o sa va arat cum am asortat una dintre perechile de leggings din ultimul Shop and tell. M-am jucat cu lungimea hainelor, cu stilurile pieselor vestimentare dar in privinta cromaticii am mers pe ceva  safe si am ales solid colours pentru ca imprimeul colantilor nu permitea nimic altceva.


   Sedinta foto este realizata dupa amiaza, de aceea am cautat sa redau luminozitatea editand in Photoshop insa claritatea nu este la fel de buna ca pana in ora 16. Cu toate acestea culorile si atmosfera aceasta se potrivesc de minune cu locatia si ceata care se lasa incet peste oras.


























































   
   Geaca - FEIFA Fashion
   Bluza - Marks & Spencer
   Vesta - Victoria Zone
   Cercei - No name
   Maieu - Reject
   Geanta - No name
   Leggings - Stradivarius
   Sneaker wedges - depurtat.ro (Click pentru a accesa pagina)

   Va pup! O zi buna!

   Pe curand...


2 comments:

  1. Ce frumoși sunt acești leggings. Imi placemodelul sși culorile.

    ReplyDelete