Friday 6 September 2013

Review Hofigal Acneogel



   Buna! Ah de cand tot zic ca fac review la acest produs! Desi l-am descoperit din intamplare a reusit sa ajunga in topul preferintelor mele destul de repede, inca de la primele utilizari. Sunt la al treilea tub si ma declar multumita de raportul calitate – pret. Costa doar 6 lei si eu il cumpar din farmaciile Belladonna dar cu siguranta ca este disponibil si in alte farmacii, plafare si poate si in anumite magazine.


   Acneogel vine ambalat intr-un tub de plastic alb, simplu, de 50 ml. Desi prezentarea poate schimba totul cand vine vorba de succesul unui produs, daca interiorul nu este pe masura exteriorului atunci nu merita cumparat. Uneori producatorii prefera sa lase pe locul doi ambalajul si sa investeasca in ingrediente, ceea ce pana la urma conteaza de fapt. Este adevarat ca prima impresie ne-o facem privind exteriorul, de aceea multe persoane cumpara impulsiv, luandu-se dupa cat de luxos sau colorat este un produs, asadar poate ca ar fi bine sa o luam mai logic, sa testam, sa citim cu atentie lista ingredientelor si sa realizam ce vrem de la achizitiile noastre, sa fie niste bibelouri sau sa isi faca treaba.


    Este un gel galben cu miros de conifere si lavanda, care are 90 % ingrediente naturale, iar cele mai dubioase desi exista nu sunt in cap de lista ceea ce imi da de inteles ca sunt in cantitate foarte mica.  

   Contine: Aqua, Aloe barbadensis, Thymus vulgaris, carbomer, triethanolamine, Hippophae rhamnoides, Olea europaea, collagen, Lavandula augustifolia, Pinus sylvestris, methylchloroisothiazolinone/ methylisothiazolinone/ benzyl alcohol.

 Se aplica pe pielea curatata in prealabil si se maseaza putin, nu este necesar sa insistati pana la absorbtie dar aveti grija sa se usuce si abia apoi imbracati-va sau machiati-va pentru a-i permite sa isi faca efectul. 


   Nu este un produs agresiv, usuca foarte putin pielea (depinde si de tenul vostru, al meu este foarte fitos) insa se rezolva usor cu o crema si oricum nu se compara cu gelurile si cremele anticosuri prescrise de medici, care pot provoca reactii foarte imprevizibile si deranjante. Acesta se poate aplica zilnic, chiar de mai multe ori pe zi, fara nici o problema. Il puteti folosi atat pe fata cat si pe corp, pana si in zona intima daca va iritati dupa ras.

    Daca aveti zone in care cosurile tocmai ce au aparut dar inca nu s-au dezvoltat, gelul le va stopa cresterea, daca aveti cosuri deja formate le va usca treptat si va vindeca si zona afectata, asadar aplicati de cateva ori pana la disparitie. Am observat ca ajuta si in cazul petelor consecinta a spargerii cosurilor, atenueaza roseata, calmeaza zonele inflamate. Actioneaza intr-un timp relativ scurt, uneori m-a salvat chiar si in mai putin de 24 de ore, alteori mai mult dar depinde si de gravitatea situatiilor :)

   Nu stiu ce m-as face daca firma Hofigal nu ar mai produce acest gel! Ii voi ramane fidela deoarece mi se pare un produs excelent si accesibil oricui. Desi ii dau votul de incredere din experienta proprie si din utilizarea lui si in cazul iubitului meu, precizez ca nu cunosc efectele sale daca suferiti de acnee severa.


   Vi-l recomand cu toata caldura!



   Sper sa vi se potriveasca si voua!


   Pe curand...

10 comments:

  1. chiar am fost tentata sa il iau dar am ales altceva... dar data viitoare nu mai scapa.. :D
    multumesc pt review
    pupici!

    ReplyDelete
  2. Cherry Queen,

    Cu placere!

    Eu chiar cred ca merita si isi face treaba bine avand in vedere ca pretul este foarte mic.

    Sper sa iti ajute!

    Te pup!

    ReplyDelete
  3. Mihaela Pojogu,

    Cu mare placere! ;)

    Te pup!

    ReplyDelete
  4. Buna, ma bucur daca chiar te scapa de nenorocitele de cosuri... eu ma confrunt cu un ten gras si acneic si sensibil... care uneori imi da foarte mari dureri de cap... In prezent utilizez Skinoren crema de o luna si 10 zile... sincer nu prea m-a ajutat si de multe ori sufar cand vad cate tratamente am utilizat si nu m-au ajutat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oana Monica,

      Ajuta insa nu vindeca, cosuri o sa tot apara dar asta depinde de alti factori.

      Iti recomand sa vorbesti cu un dermatolog bun si sa faci o serie, doua de analize de tot felul pana se va depista cauza.E posibil sa fie si de la alimentatie,stiu ca unele persoane au probleme cu acneea din cauza lactatelor.

      Te pup si iti doresc succes!

      Delete
  5. E antiseboreic. Am sa-l cumpar din nou sa-l folosesc pe sub machiaj, am tenul gras.

    ReplyDelete
  6. Se poate folosi sub machiaj? Adica as putea sa ma dau cu acest gel si apoi cu fond de ten?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonim,

      Sigur.Eu asa procedez uneori.

      Delete