Thursday 2 August 2012

Jurnal de vacanta 3 - A doua zi

Imi cer scuze ca a durat atat ca sa fac aceasta postare dar v-am explicat cum stau lucrurile cu tehnologia noastra :) Incerc chiar si asa sa ma tin de treaba si de promisiune si sa va arat in continuare pozele de la munte pana le epuizez pe toate.

Astazi va povestesc despre cea de a doua zi de sedere la munte, zi in care am fost vrednici si am colindat prin mai multe locuri. Am ales o vestimentatie confortabila si care sa imi tina de cald caci acolo temperaturile sunt mai scazute in special dimineata si seara. Nu ma urati daaaar in timp ce in Bucuresti se topea tot, noi aveam vantul prin plete si pielea ca de gaina :)
   Coafura a fost realizata de catre prietena mea, Daniela, care mi-a facut doua impletituri tip spic si in jos simple, pe care apoi le-a  prins cu elastic si a facut doua bucle. Nu stiu daca va dati seama de ce zic dar aveti rabdare ca iiiimediat o sa vedeti cum arata. Dupa cum spuneam si mai sus vestimentatia a fost una lejera: un maieu galben peste care am pus o bluza larguta cu maneci mai lungute, cu model popular,o pereche de blugi negri si adidasi bleumarin. Accesoriile: cercei ciresele si inel de argint. Imbracata asa am fost in ton cu peisajul si cu zona respectiva, eram o tarancuta upgraded :))

Mai intai am dat o tura prin apropiere, apoi am vizitat pestera Dambovicioara si lihniti de foame am poposit la un local de langa pestera, unde am fost serviti de un tanar educat, respectuos si atent cu clientii sai. Mancarea a fost servita rapid, frumos si cel mai important este ca a fost foarte buna. Bravo lor!
   Cu burtile multumite si cu zambetul pe buze, ne-am apucat iar de colindat si inspectand noi zona, am gasit un locsor ascuns cu un parau care venea de suuuuus, suuuus de tot, multe pietre, muschi de pamant, trifoi, clopotei mov si fluturi albi. Am luat-o usor, usor in adancul padurii si parca nu ne mai venea sa ne oprim din explorat. Ne-a furat peisajul caci prietenii nostri Daniela si Cristy deja se speriasera vazand ca nu raspundem nici la apeluri, nici la straigate. Semnalul era pa, vocile lor nu se auzeau caci ne indepartasem destul de mult de ei, asa ca se ingrijorau. Dar iata ca intr-un final, am aparut teferi si nevatamati, fara vreun urs pe urmele noastre :p
   In drum spre Moeciu de Jos, am oprit putin prin Bran, unde am cascat ochii la targul de nimicuri, ne-am copilarit prin parculet si cand ne-a ajuns, am plecat spre pensiune. Seara a venit si odata cu ea si foamea, din nou :)) La munte mananci nu gluma! Cheile Gradistei scria pe noi! :))  Am comandat cate ceva, am infulecat si am vorbit de una alta.
   A trecut si ziua asta!

Ghidul nostru in pestera: o fetita de "8 ani si 12 luni", asa cum chiar ea ne-a explicat cu o voce cristalina si inocenta :)) Ce; care s-a gandit sa puna copii pe post de ghizi a fost un om inspirat si deschis la minte caci ne-a placut mult experienta.

Mancarea de la localul de langa pestera:

Muraturi facute de proprietarii localului.

cosuletul cu tacamuri

Localul de la Cheile Gradistei:

Am discutat si am ras pe tema asemanarii mamaligutei cu.... Va las pe voi sa completati :))

Doamne cat imi plac papanasii!!!!!!!!! Acestia erau cu dulceata de visine. Yummmmmy!!!!

Cardigan - No name
   Maieu - PNK Casual
   Bluza - No name (vintage)
   Blugi - Castro Jeans
   Adidasi - Veer
   Geanta - No name
   Cercei - Handmade (de la Muzeul Satului)
   Inel argint - No name

Va pup!

Pe curand...

18 comments:

1. daca mai apar papanasi inca intr-o postare, te pun sa-mi trimiti prin posta ;)

ReplyDelete
  2. f frumoase pozele! Am vizitat si eu pestera Dambovicioara insa a trecut atat de mult timp de atunci incat nu imi mai amintesc mare lucru! pupici

3. Ce locuri frumoase! Thank you for sharing, Ela.
    P.S. Imi place, in mod special, poza aceea in care stai intinsa in iarba :)

4. El mundo en colores,

It`s a deal! :)))

ReplyDelete
  5. Ce poze frumoase. In curand o sa postez si eu prima mea postarea din vacanta, ca a treuit sa fa mai multe a m-am intins la povesti:))

6. Raluca,

Multumesc mult!

E micuta pestera si foarte rece.A trebuit sa imi pun cardiganul pe mine si tot imi era racorica.

ReplyDelete
  7. imi place poza in care stai tu pe o piatra, intr-o pozitie care mie imi spune: "auziti mai, voi chiar credeti ca ma face pe mine un...ursulica? pfuaaa! numai sa apara vreunu'ca sa vezi ce-i fac (o rup la fugaaaaa!)" :))
    avem poze faine din concediu, multe peisaje antistres, asa imi place sa cred ca sunt. :D
    pupici! :*:*

8. Di,

Cu mare placere!M-am straduit sa pun cat mai multe poze ca sa vedeti si voi aceste locuri frumoase.

Daca te referi la poza in care stau cu o mana intinsa si ochii inchisi,aceea imi place si mie la nebunie!O avem si pe desktop momentan dar o sa schimb si o sa pun alta tot de la munte.

9. Danielusa,

:))) Noooo,daca vine nenea Martinel paralizez de-a dreptul! :p

Avem poze super!A fost un concediu misto!

Te pupacesc!

ReplyDelete
  10. Dia,

Si eu le-am impartit pentru ca sunt prea multe poze si chiar am vrut sa vi le arat pe majoritatea,nu doar 5-6,ca-i pacat de toate peisajele si starile pozitive care se citesc pe fetele noastre :)

ReplyDelete
  11. Hi hi, chiar seamana mamaliguta cu niste... :))))
    Imi plac la nebunie fotografiile, iar cea in care stai culcata pe iarba, iar in departare se vede cerul, este o poza de revista!

Ma bucur sa vad ca ati petrecut asa bine si ca te-am vazut, alaturi de Siviu, atat de fericita. Sunteti atat de frumosi, atat separat cat si impreuna. :*

12. Aurora,

:)) Nu? :))) O pereche sexoasa de... :)))

Da,a iesit nesperat de bine acea poza.Uite ca si aparatul meu amarat face ceva bun domne :))

Am fost mult mai bucurosi,mult mai linistiti si chiar am trait fiecare zi din plin,ceea ce imi si doream.

Te pup si multumim!

ReplyDelete
  13. muuuultumim de scurta calatorie:D sunt super pozele:D imi place in speciala aceea cu tine in iarba:D ihihihihihihihihihi:D e mai artistica asaaaa:D distractie pe aici pe la tine, nu gluma:D ti puuup:D

14. va iubesc, pe cuvant:) esti asa frumoasa si sunteti asa frumosi impreuna! si ador bluzita:D de unde o ai? ps- concediu placut in continuare, frumusete mica!

15. Monicut,

Cu placereeee!Da,aceea este o poza deosebita pentru ca daca nimeresti unghiul potrivit,lumina potrivita si expresia potrivita,pozele ies foarte bine.

Te pup si eu!

16. Cristina Cioba,

Multumesc!Frumusetea adevarata se afla in peisajele din spatele nostru!

Bluza este de la nasa mea.

ReplyDelete
  17. Heii. M.am mutat in casa noua si te.as ruga sa ma adaugi in lista ta de blogarite si daca ai placerea sa te abonezi si prin GFC. Ne vedem acolo
    Mersii:*:*

18. S.S,

Ti-am dat follow,mai am sa te adaug in blogroll dar deocamdata nu pot,imi apare o eroare.Incerc azi pe zi.