Thursday 28 June 2012

Review Kallos Hair mask (Ro only)

   Vreau sa va multumesc pentru participarea mai activa, feedback-ul vostru este cel mai important si ma ajuta sa descopar lucruri noi si sa aduc imbunatatiri aici dar si in privinta mea. Din ce am observat pana acum, "rasfoind" blogosfera dar si din experienta proprie am inteles ca review-urile sunt cautate de majoritatea si le considerati extrem de necesare si folositoare. V-am aratat multe produse in ultima vreme si aveam in plan destule review-uri pentru a va informa si largi zona de cunostinte cu privire la ceea ce este bun si ce nu, evident privite prin ochii mei. Daca pana acum nu mi-a reusit sa postez atatea review-uri pe cat vroiam, acum o sa fac tot posibilul ca sa va prezint mai multe. 
   Review-ul de ieri v-a atras atentia, de aici trag concluzia ca produsele de la Kallos nu va sunt indiferente, multe dintre voi aveti deja cate 2-3 sau chiar mai multe produse de la acest brand. Fiecare a incercat cate ceva si parerile sunt in general bune. Singurele produse de la Kallos care au ajuns in posesia mea au fost cele destinate ingrijirii parului. Nu am mai incercat nimic altceva pentru ca asa s-a intamplat sa fie, ori am avut alte marci, ori nu am gasit ceea ce cautam si apoi am uitat sa continui cautarile.
   Inca de cand eram in facultate, am facut cunostinta cu brandul Kallos, mama a cumparat masca de par stiind ca parul meu lung si ondulat are nevoie de o ingrijire suplimentara. Recunosc ca nu de putine ori m-am plans ca nu reusesc sa imi stapanesc parul, sa fie mai putin ondulat si incalcit si mai usor de aranjat. Vroiam ceea ce nu puteam avea si ma luptam cu pletele mele prea voluminoase de leoaica. 
   Cand am vazut recipientul mare in care se afla masca de par am fost tare incantata pentru ca stiam ca imi va ajunge mult timp, aplicarea nu necesita o cantitate prea mare de produs. Apoi am citit ceea ce contine, nefiind familiarizata cu ingredientul principal si indoindu-ma de efectele sale. Credeam ca este doar o reclama ca sa sune mai pompos si sa intrige oamenii, astfel sa creasca cumpararile. Care este ingredientul? Placenta. Ciudat nu? Da, asa am crezut si eu la inceput, ba chiar am citit de cateva ori pentru ca aveam impresia ca nu am vazut bine, apoi mi s-a parut o gluma. M-am mai interesat, tot nu stiam daca sa ii acord o sansa sau nu. Nu am putut sa nu ma intreb daca o ajuta la ceva sau o fi inca un produs care promite multe si face putine. Am folosit putin produs si m-am indragostit! A fost wow! Parul meu se transformase!
   Astazi vreau sa va vorbesc despre alta masca de la ei, o masca intr-o cantitate mai mica dar la fel de buna.




   Ce spun producatorii:

   "Datorita proteinelor din lapte, parul va deveni matasos si stralucitor. Recomandat pentru par degradat, vopsit si permanentat".

   Parerea mea:

   Se numeste LATTE datorita ingredientului principal: proteina din lapte si se prezinta intr-un borcanel de plastic transparent, de 275 ml, cu capac. Se poate vedea cantitatea de produs ramasa insa un mic inconvenient ar fi ca pentru a scoate produsul trebuie sa iti bagi degetele in masca respectiva si e cam neplacut, mai ales daca ai unghii lungi, intra pe sub ele. Dar acest aspect nu ma deranjeaza prea mult, ma clatesc bine, bine de tot cu apa si daca mai ramane senzatia de alunecos, insist cu sapun si se ia.

   Culoarea mastii este alba, consistenta este asemanatoare cu a unei creme cosmetice iar parfumul de nuca de cocos invaluita in lapte te imbie sa ramai cu nasucul mult si bine deasupra borcanului. 

   Utilizarea sa se face doar dupa spalarea parului, asteptand sa actioneze 5-10 minute. Eu imi sterg parul, il infasor in prosop asteptand sa se absoarba excesul de apa si abia apoi intind masca pe par. Cantitatea se aplica in functie de lungimea parului, in cazul meu, pentru a acoperi tot am nevoie de un pic mai mult (cam cat o lumanarica din aceea tip pastila, mda... alt termen de comparatie nu imi vinein minte acum :p) pentru a-i asigura o hidratare cat mai mare. Daca nu aveti nevoie de atat, puteti sa aplicati doar pe lungimea parului si sa insistati la varfuri. Poate ca persoanelor cu parul gras nu o sa le priasca aplicarea mastii si pe scalp. 
   Perioada de actiune o puteti modifica in functie de nevoile voastre. Eu am parul vopsit, a fost uscat cu uscatorul si indreptat cu placa vreo 3 ani, astfel ca o las pe par 15-20 de minute, cateodata si jumatate de ora ca sa se regenereze ca lumea. 
   Chiar ieri m-am spalat si am stat cu ea pe par 25 de minute, timp in care am urmarit un serial. Asteptarea a meritat din plin! Imi pare rau ca nu puteti sa imi atingeti parul ca sa simtiti cat de moale este! Nici nu imi vine sa cred ca este parul meu! Mi-am plimbat degetele prin el si nu e incurcat, nu mai simt varfurile uscate, firul de par nu mai este rigid si cu aspect deterioarat. Ating parul si se simte ca este hidratat, fin si lucios. A mai temperat mult din volum si nu mai am atatea fire electrizate peste tot.  Ca sa nu mai spun ca iubitul meu adora mirosul care persista chiar si dupa ce au trecut muuuulte ore si chiar m-a intrebat : "Cu ce te-ai spalat? Mmmm!" Asa ca zic eu ca a trecut testul! :p

Dar ce inseamna un review fara exemple in poze?! Am facut cateva poze cu si fara blit atat cu crestetul capului ca sa vedeti ca nu sta deloc infoiat si ca este lucios, cu lungimea parului pentru a observa luciu dar si felul in care mi-a indreptat destul de mult onduleurile si varfurile care nu mai sunt atat de uscacioase ca inainte.

   Poze fara blit: 






   Poze cu blit:



   Ingredientele sunt multe si sunt scrise pe lungimea etichetei, asa ca nu am putut sa cuprind cu aparatul foto decat o parte din ele.


   Nu le-am verificat insa am vazut un ingredient care s-ar putea sa nu vi se para potrivit pentru un produs care este recomandat pentru parul degradat sau de fapt pentru orice tip de par, chiar si unul sanatos: Cetearyl Alcohol, care este al doilea din lista. Cred ca mai sunt si alte ingrediente nu tocmai bune 100% insa va spun drept ca nu prea am fost curioasa sa le caut explicatia pe internet fiindca nu am avut nemultumiri. De obicei caut lamuriri cand un produs lasa de dorit sau cand are prea multe beneficii si vreau sa fiu linistita ca este intr-adevar bun, nu doar aparent. Insa pentru ca este totusi prea frumos sa fie adevarat, nu prea cred in perfectiune la produsele cosmetice din comert, decat la cele naturale, o sa caut totusi cand am timp, asa de curiozitate. 


Voi mai achizitiona aceasta masca si mi-ar placea sa gasesc si alte tratamente pentru par care nu necesita clatire. Va rog frumos daca stiti cateva sa imi recomandati.

Sunt constienta ca orice tratament are nevoie de repetare si ca abia dupa un timp se vor vedea rezultatele dar daca deja simt diferenta, atunci am certitudinea ca voi ajunge intr-un punct cand voi vedea ca parul s-a recuperat total. 



   In final, va mai arat doua poze cu parul meu facut dupa o coafura realizata de Dia, pe care am adorat-o de prima oara cand am vazut-o pe blog. Este si frumoasa si usor de facut! Postarea cu pricina o gasiti AICI.
 Mie nu mi-a iesit asa de bine ca a ei dar mi se pare acceptabila. Multumesc, Dia pentru inspiratie! Chiar ar trebui sa o vizitati si voi, face niste impletituri superbe!




   Seamana?




   Va urez sa aveti o zi cu aroma de zmeura!


   Pe curand...

16 comments:

  1. o am si eu pe cea cu placenta, dar o folosesc mai mult ca pe un balsam, in sensul ca mai mult de 2 minute nu am stare sa stau sa astept (deocamdata avem doar dus, nu si cada, asa ca, oricat de bine ar fi sa stai sub dus sa curga apa pe tine, de la un moment dat devine boring :D o sa incerc odata sa stau 10 minute macar, sa vad daca se vede diferenta :)

    ReplyDelete
  2. El mundo en colores,

    Se va vedea cu siguranta!De obicei la balsamuri si masti cu cat le tii mai mult pe par este cu atat mai bine.

    Eu la balsam stau de regula 2 minute dar cand am chef stau si 5 minute.La balsam nu prea stau mult pentru ca imi dau doar pe jumatatea lungimii parului si varfuri si atunci nevrand sa ating restul parului astept sa treaca timpul acolo in baie si trece greu daca nu fac nimic in timpul ala.
    In schimb la masca nu am treaba!Imi pun casca pe cap si fac diverse prin casa,ma uit la tv,stau pe net si trece una doua! :)

    Te pup!

    ReplyDelete
  3. Ce surpriza...Mi se pare ca ti-a iesit chiar foarte bine:)As zice chiar ca arata mai bine pe roscatul tau decat pe blondul meu:D.
    Masca aceasta o am si eu, si de ceva vreme o folosesc doar pe ea, fara sa folosesc balsa in prealabil. Imi place tare mult. Totusi, dupa ce am citit reviewul tau am unele nedumeriri. Eu o folosesc sub dus, pana ma spal pe corp si alte cele si apoi o clatesc cu apa. Din cate am inteles de la tine, tu nu o clatesti...Oare nu am citit eu instructiunile bine? Ma duc sa ma uit pe eticheta sa elucidez misterul:D

    ReplyDelete
  4. Dia,

    Ba da,ba da,o clatesc dupa ce trece timpul.Am si spus ca am stat cu ea pe par un anume timp,adica uneori 10-15 minute,uneori chiar 30 iar ieri am stat 25.Am banuit ca se subintelege ca daca mentionez un timp inseamna ca apoi o clatesc,altfel nu mai scriam timpul de actiune din moment ce nu era nevoie de clatire :)

    Insa mi-as dori intr-adevar si o masca leave-in,care sa nu aiba nevoie de clatire,sa ramana in par.Am avut asa de la Avon.

    Ma bucur tare mult ca iti place!Mie mi se pare ca nu am prins prea bine coditele si una dintre bucatile din impletituri nu se vede.Oricum chiar si asa imi place ideea si o sa o port chiar astazi.

    Te pup dulce,dulce!

    ReplyDelete
  5. Eu o folosesc si imi place mult...Miroase bine, tine foarte mult si e chiar ieftina...

    ReplyDelete
  6. Calin Andreea Daniela,

    Asa este!E un produs care merita!

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. uite pe asta nu am incercat-o,dar imi place stralucirea parului

    ReplyDelete
  8. Ana Naghi,

    Folosita constant cred ca se ajunge la rezultate foarte bune.Mai repede se vad rezultatele pe un par nevopsit si pe care nu se mai folosesc placa,ondulatorul si altele de acest gen,mai ales ca atunci rezultatele se mentin.In schimb daca se tot agreseaza parul,degeaba bagi creme,masti,tratamente in el caci nu vei reusi niciodata sa il aduci la o stare excelenta.Din acest motiv vreau si eu sa renunt la vopsit,nu chiar acum dar la un moment dat voi face asta.

    Te pup!

    ReplyDelete
  9. :)) cand va vad si pe tine:)) si pe dia cu parul asta asa de frumos imi doresc sa-mi creasca cat mai repede:)) vreau si eu coada impletitaaa:((

    of of, te pup frumoasa mea:X

    ReplyDelete
  10. Monica,

    Nu te mai gandi la asta si cand nici nu o sa iti dai seama o sa fie lung!Asa mi s-a intamplat mie dar tot mai vreau sa creasca.Il vreau pana la jumatatea spatelui :)

    Pupaceala!

    ReplyDelete
  11. Draga Ela,

    Am citit mai multe articole despre acest produs, si majoritatea aveau ceva in comun: persoana care scrisese articolul avea parul ondulat sau cret, si si-l dorea drept.
    Eu am parul ondulat, dar imi place asa cum este! Nu vreau sa fie mai drept. Masca de par il indreapta? Sau doar daca faci si tu ceva in privinta asta?

    O zi buna,
    Madalina.

    ReplyDelete
  12. Madalina,

    Masca aceasta de par nu indreapta parul doar ca il face mai cumintel :) Intr-adevar am observat ca onduleurile sunt mai lejere dar depinde cum ajuti si tu parul.De exemplu,daca vrei sa ramana onduleurile accentuate,il poti da cu un produs de fixare si poti strange parul in mana,ducandu-l spre scalp.Eu asa procedez cand vreau sa se vada mai bine onduleurile.

    Te pup!
    O zi buna si tie!

    ReplyDelete
  13. exact asa am si eu parul, dar alta culoare. am inceput sa folosesc masca latte si simt diferenta. ma bucur ca am gasit-o :) si super review-ul :)

    ReplyDelete
  14. Anonim,

    Am folosit-o din nou chiar ieri.Acum vreau sa cumpar alta masca pe care o foloseam in facultate.

    Multumesc mult!Ma bucur ca ti-a placut!

    ReplyDelete
  15. Va recomand si masca cu argan tot de la kallos , mult mai eficienta decat cea precizata pot spune ( par blond fff expus coafatului , in special a placii) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrin Delia,

      Multumesc pentru recomandare!O sa o caut prin magazine si o sa o testez.

      Delete