Wednesday 27 June 2012

Another award! (Ro only)

   In ultima postare am gasit un comentariu in care eram anuntata ca din nou am primit un premiu, oferit de Emma, al carei blog il gasiti AICI. Multumesc pentru ca te-ai gandit si la mine!



   Regulile sunt urmatoarele:



  • Mentioneaza cine ti-a trimis award-ul
  • Posteaza imaginea award-ului pe blog
  • Scrie 7 lucruri despre tine
  • Da premiul mai departe la 10 blogerite care il merita!

  •    Asadar primele doua puncte au fost respectate, mai ramane sa spun 7 lucuri despre mine.
    Pai sa vedem, trebuie sa fie ceva care nu v-am mai spus pana acum, ca sa nu ma repet. Uneori imi este destul de greu sa vorbesc despre mine dar incerc.

    1. Sesizez cea mai mica modificare a gustului mancarii.
    2. Nu imi place sa ma cufund cu totul in mare.
    3. Nu pot manca prea multa ciocolata si inghetata pentru ca ma deranjez la stomac foarte repede.
    4. Nu arunc florile, plantele la gunoi, ci in iarba pentru ca nu suport gandul ca ele sa sfarseasca in alta parte decat in natura, acolo unde le este locul.
    5. Desi mi-ar prinde bine sa am carnet de conducere nu cred ca sunt facuta pentru asta deci nu il voi lua niciodata.
    6. Mi se intampla uneori sa simt un miros puternic de tigari in camera. Tatal meu era fumator...
    7. Mi-e frica de intuneric.
       De data aceasta nu voi nominaliza pe nimeni dar daruiesc acest premiu tuturor bloggeritelor din lista mea! Multe dintre ele se stiu ;)

       Pe curand...

    No comments:

    Post a Comment