Saturday 4 February 2012

Photos I

   V-am pus pe jar cu micul meu joc! :)) Stiti puteam sa il las din mai putine piese dar va dadeati seama prea repede and what`s the fun in that right? :)) Pentru cei / cele care ori nu au avut chef sa il faca pana la capat, ori nu au stiu cum sa il faca, hai sa va dau rezolvarea, hai fie de la mine :))

..........................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................... ..........................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................... ..........................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................... ..........................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................

    1 YEAR OF BLOGGING PEOPLE!!!!!!!! :)

   In cinstea acestei aniversari o sa va ofer multe poze pe care nu le-ati mai vazut pana acum si care sper sa va placa. Enjoy!


   15 aprilie 2008, in Gradina Botanica


   31 ianuarie 2009, pe balconul de la mansarda firmei unde am lucrat


   25 februarie 2009, la biroul de la servici


   18 martie 2009, lucram la niste pontaje


   5 aprilie 2009, in Gradina Botanica


   3 iunie 2009, la servici


 11 iulie 2009, in Constanta, pe malul marii langa Cazinou, faceam poze si ne amuzam cu prietenii nostri medgidieni. It was fun and rrromantic! :) Dupa cum vedeti, am legat rochia intr-un colt ca sa intru in apa fara teama.


   august 2009, cred ca fusese ziua cuiva si ne servise cu fursecuri. Se vede ca sunt topita dupa dulciuri nu? :))


   12 septembrie 2009, la cununia civila si religioasa a unui coleg de-al lui Silviu


   24 octombrie 2009, m-am intalnit cu mosul in Hornbach :p


   19 ianuarie 2010, in Parcul Kisselef (in prima poza in fata unei casute si in cea de a doua poza dovada tavalelii prin zapada din seara aceea :D)


   13 februarie 2010, la Pizza Hut, sarbatoream 3 ani si 7 luni de relatie


   2 martie 2010, in Kika. Incercam un scaun. Fata mea cred ca spune destule despre pararea mea despre acest scaun ;;)


   28 martie 2010, tocmai ne intorsesem de la o iesire in 4 la Azzuro


   2 mai 2010, ma intalnisem cu doi prieteni (Mihaela si Tudor) si am petrecut dupa amiaza in Gradina Botanica


   6 iunie 2010, la intrarea in fata Parcului Carol


   21 iulie 2010, La Eforie Nord. Rugasem pe o doamna sa ne faca o poza iar dumneaei s-a oferit sa ne faca chiar mai multe :) Ce imi place cand descopar oameni de treaba! Observati ca radeam amandoi, ne-am simtit minunat in mare. 

   O sa mai urmeze o postare cu alte poze personale, tot in numar mare ca si astazi :) 

   Va tuc pe toti si ma duc sa ma demachiez, mai stau nitel sa ascult muzica cu "colegul de camera" si apoi nani-nani puiu` mami :))

   Pe curand...

18 comments:

  1. La multi ani! Am stat si eu o ora ieri sa dezleg puzzelul si pe cand sa-ti zic la multi ani a trebuit sa plec:*:*

    ReplyDelete
  2. :)) Las` ca se accepta urarea si azi :*

    Multumesc,Dia!

    Te pupacesc!

    ReplyDelete
  3. Sincer pozele tale sunt un cadou perfect! Spun atat de multe lucruri frumoase!

    la multi ani!

    ReplyDelete
  4. Simona,

    Iti multumesc din suflet!Chiar asta am si vrut sa fie,mai multe particele din viata mea care sa va spuna cum sunt eu,sa trageti singuri concluziile vis-a-vis de viata mea in afara modei si a fardurilor.Intotdeauna este o placere sa impartasesc bucuriile mele cu ceilalti pentru ca si mie imi place cand este invers :)

    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Ce dragute sunt pozele :X si nu, nu se vede deloc ca esti topita dupa dulciuri! :))

    ReplyDelete
  6. :)) Eeee,acuma stiu eu ce vrei sa zici dar sa stii ca daca ar fi dupa mine as manca toata ziua,noroc ca nu prea imi fac bine si ma mai abtin ca altfel as da in diabet (Doamne fereste!) :D

    Ma bucur ca iti plac pozele!Good times!

    Te pupacesc,Koko! :)

    ReplyDelete
  7. mmm marea! ce frumos a fost! stii ca tocmai se terminase o ploaie zdravana cand am ajuns noi la Cazino? umblam ca bezmeticii pe acolo si prindeam pesti cu mana. :)) a mai urmat un potop care v-a tinut ceva vreme in masina. dar sa nu uitam de amenda. AMENDA neamulee! :))a fost o vara de pomina!
    eu cu parul scurt...nebunie curata! hahaaa! as mai face astfel de nebunii. a fost frumos si atunci cu toate ca venisem pt analize... te pup si miss u a lot! :*:*
    p.s. am facut si eu puzzle-ul cel simpatic, dar nu m-am uitat daca a aparut comentariul.

    ReplyDelete
  8. Multumesc,Anda! ;) Kisses!

    ReplyDelete
  9. A aparut si ti-am si raspuns :)

    Amenda mama ei de amenda! :)) Ce vreme am prins si noi atunci!Iar cireasa de pe tort a fost faza cu inundatia aia unde ne-am cazat :))))))

    Apropos de mare,ati facut poze anul asta ca sa vedem si noi cum arata ea asa inghetata?Mi-ai mai trimis tu anul trecut parca cu turturi si marea inghetata dar vreau si de anul asta daca ai,te rooooog! ;;)

    Pupaceala pentru Danielusa!

    ReplyDelete
  10. La multi ani, superbe poze! te pup si te imbratisez cu drag!

    ReplyDelete
  11. buna! ai un blog super.

    eu sunt noua in "lumea"asta a blogurilor si am dat de cateva bloguri care mi-au placut enorm, inclusiv al tau:)

    poate esti interesata de un link exchange, desigur, daca iti place cum scriu eu:)
    Amelia

    ReplyDelete
  12. Vaaaaai! ce de pozeee! Felicitari in primul rand!!!!!

    In al doilea rand sa nu te mai tunzi, iti sta minunat cu parul asa de lung!!!!

    Frumusete mica ce esti tu!

    Seara frumoasa sa ai! ^-^ pupici

    ReplyDelete
  13. Multumesc mult,Simona!Si eu te pup si iti doresc o zi frumoasa maine!

    ReplyDelete
  14. Amelia,

    Iti multumesc mult pentru apreciere,inseamna mult pentru mine!
    Cu cea mai mare placere te adaug in blogroll!

    Am citit postarile tale impreuna cu iubitul meu si ne-au placut.

    Te pup si te mai astept pe la mine :)

    ReplyDelete
  15. Monica,

    Saru`mana muuuuult! :)


    L-am avut si mai lung decat ce se vede in pozele astea(in scoala) :) Dar apoi l-am pastrat doar la nivelul acesta.
    De tuns scurt nu cred ca il voi mai tunde prea curand,mi-am facut damblaua,acum am chef de par luuuuung ca sa experimentez coafuri.

    Te pup si iti urez o zi dulce!

    ReplyDelete
  16. La muuulti ani!!!
    Esti superba!!! Imi plac la nebunie pozele si stilul tau de a te imbraca :)

    Te pup dulce, dulce!

    ReplyDelete
  17. uuu:D asa:D sa experimentezi si sa impartasesti cu noi! daaaaaaaaaaaaaa Ela mea scumpa si draga?:D

    te pup:X

    ReplyDelete