Tuesday 28 February 2012

Black and gold

   Am ales titlul postarii si imediat m-am gandit la melodia aceasta. O interpretare si o voce minunate! Press play!


   Daca dati search "crakle nails" sau "crackle nail polish" pe preamaritul Google, rezultatele vor fi atat de multe incat nu se poate sa nu gasiti acolo un model care sa vi se para potrivit pentru gustul vostru: simple, colorate, dark, ciudate, complexe, scurte, lungi, sidefate, mate, lucioase. Modelele difera, singurul lucru comun sutelor de manechiuri fiind acele crapaturi, de care mai toate fetele au devenit dependente lately. Cred ca banuiti ce urmeaza sa spun nu? Da, m-au molipsit si pe mine! Pana la sfarsitul lunii decembrie eram obsedata, ma uitam pe internet si numai asta era peste tot, ma minunam de cat de usor se obtine acel efect pe unghie, mi se parea ceva foarte versatil si special. Intr-o dupa amiaza am iesit sa fac cateva cumparaturi, am zarit o zona cu minunatii cosmetice si a trebuit sa ma opresc sa le vad un pic mai bine :)) Le-am vazut, mi-au placut, cu greu m-am abtinut sa nu ii dau vanzatorului cu spray si sa fug cu tot ce era acolo! Rosu, verde, portocaliu, roz, albastru, sidefate, mate, sclipicioase, lucioase, erau atatea si eu aveam prea putin loc in geanta (a se citi prea putini bani). Ah... si cat am mai stat in fata acelor produse desprinse din poveste, caci imi era imposibil sa ma hotarasc la un singur produs! Si cat am mai suspinat si cat am mai insirat vorbe de dulce la adresa portofelului meu, de parca saracul avea vreo vina pentru starea in care se afla. Dar lasa ca stiam eu un loc unde sigur situatia nu ar mai fi parut atat de sumbra. Am trecdut pe acolo, am zarit alte minunatii, fara nume mari, fara ambalaje fancy, fara prea multe nuante, calitate medie spre zero :)) dar macar asa reuseam sa imi satisfac pofta si curiozitatea. Am ales vreo 4 oje, am platit fericita ca gaura din buget e muuuuult sub asteptarile mele initiale si am plecat cu capul sus, nerabdatoare sa le incerc. Astazi va arat una dintre ele, un negru crapacios, mat, care arata foarte sexos aplicat peste o oja metalica!

   Am aplicat o baza, apoi un strat din oja Gabrielle de la Medusa, nr 46. 


   Am asteptat sa se usuce si apoi am aplicat un strat din oja Sweet Color de la Golden Rose(colectia Grafitti Nail art), nr 102.


Peste, pentru un efect lucios, am aplicat lacul de la Flormar, Supershine Shine and Hot Perfect Polish.


And ta - daaaa!!!



   Nu vi se pare ca aduc a animal print? Unghiile mele nu au mai aratat niciodata atat de fioroase si in acelasi timp elegante, as zice eu. Sunt foarte multumita de rezultat iar asta se intampla foarte rar deci nota 10 acestei oje! Si ieftina si buna!

   Rrrrrr! Pupici animalici! :))

   Pe curand...

4 comments:

  1. frumoasa combinatia! te pup,draga mea!

    ReplyDelete
  2. Va multumesc si va pup,doamna Modniza!

    ReplyDelete
  3. shatterul arata fix ca cel opi si diferenta de pret cred ca se simte:)

    ReplyDelete
  4. Si inca cum! :) Eu sunt de parere ca trebuie sa ne mai orientam si spre ceea ce ne permitem,nu numai spre ceea ce ne atrage atentia prima oara.Eu una nu imi permit firme decat din cand in cand si cred ca oricine poate sa se aranjeze si cu bani putini.

    Te pup,Cupcake!

    ReplyDelete