Tuesday 12 July 2011

Becoming a Christian

I`m back everyone! Un pic obosita de caldura si de drum dar totusi cu dorinta de a posta. Motivul plecarii mele din Bucuresti a fost unul deosebit: botezarea fiicei unor prieteni, Cristi si Dana. Am placat sambata dimineata spre Medgidia, ne-am cazat la hotel si apoi in graba ne-am aranjat pentru a merge la biserica.
   Slujba a fost frumoasa datorita preotului care iubeste atat de mult copiii incat a spus totul din suflet, a fost calm, ingaduitor si mereu a privit cu drag catre cea care urma sa fie crestinata. Copila a stat cumintica si a plans doar de doua ori: odata cand a simtit cu piciorusele apa din cristelnita si a doua oara cand simtea lipsa suzetei. Dupa ce s-a terminat botezul, am plecat spre casa prietenilor nostri, care au fost tare amabili si ne-au servit cu cate ceva, am stat si la o vorba, am mai admirat fetita si bineinteles ne-am bucurat de acea dupa amiaza calduroasa dar placuta. A urmat apoi un somn binemeritat, dupa care ne-am dus la restaurantul unde a avut loc petrecerea in cinstea acestui eveniment important. Mancarea a fost buna, muzica de toate felurile, invitatii (din cate am vazut) s-au simtit bine, poze sa-u facut o multime, am si filmat iar totul a decurs super.
   Cand nu am fost atenta, Cristi, m-a furat pe ringul de dans pentru cateva minute, la un blues. Mai tarziu am dans si cu Silviu un alt blues, timp in care, Dana a imortalizat aceste momente.
    Tortul a fost mmmmm delicios, cu fructe, sirop si frisca, stil diplomat. Va dati seama ca nu am refuzat si a doua portie, caci pofticioasa cum sunt a fost imposibil sa ma abtin.

Am cumparat un mic dar pentru micuta.

Un album pentru fotografii, unde parintii pot trece date despre evolutia copilului, pot atasa poze sau orice alta amintire. Speram sa fie si pe placul Andreei, atunci cand va mai creste ;)

De asemenea, am vrut sa le facem o micuta surpriza si sa le daruim doua creatii de-ale noastre, asadar cu o seara inainte de a pleca din oras, m-am apucat de pictat: un suport de lumanare tip stalp si o gargarita colorata.

Camera noastra de la hotel unde am stat o zi si o noapte.

Mi-au placut aceste tablouri care erau puse pe peretii camerei.

Sa lasam camera de hotel si sa trecem la cea mai importanta parte a deplasarii noastre.

I present to you Andreea Anastasia! She is like an angel.

In curtea bisericii, imediat dupa botez.

Ajunsa acasa, micuta a adormit iar noi am profitat de ocazie si ne-am jucat cu Mita, in sufragerie, caci nu are voie in dormitor unde este fetita.

Am mai stat putin si apoi fuguta la hotel pentru a face un dus si a ne odihni, caci eram franti dupa drum.

Am facut si cateva poze cu tinuta mea si accesoriile pe care le-am purtat.

Iubitul meu a uitat sa fotografieze pantofii asa ca le-am facut eu poze astazi.

So these are all the pictures de la botez dar revin maine cu altele ;)

Pe curand...

6 comments:

1. Ce frumoasa e rochita. Imi place mult culoarea. Ma bucur ca te-ai distrat zile astea. De mititica ce sa mai spun? un ingeras cum ai spus si tu deja:). Pupici:*:*:*

ReplyDelete
  2. Este o fusta de la nasa mea pe care am purtat-o ca rochie si ca sa capete o forma(fusta fiind dreapta)am adaugat acea centura.

Ne-am mai relaxat si am mai vazut si altceva decat asfaltul din Bucuresti.

Da,e o dulceata de fetita!Are niste ochisori! ;;)

Te pup,Dia!

3. Ce frumosi sunteti!!! :X Aoleu! Sa va traiasca! :D

E asa scumpa a mica!!! :X Pupici:D

4. Multumim!
    Sa le traiasca,sa ne traiasca,sa fie sanatoasa,asta e cel mai important!

Te pup!

ReplyDelete
  5. si ce parinti frumosi areee! :)) eh, mai glumim si noi. :D uite Gabi,cum m-ai tinut tu treaza pana la ora asta (1:05) cu blogul tau plin de culore. am tot vrut sa citesc cum ai "criticat" si "disecat" si "barfit" Botezul :))...si mi-am facut timp pana la urma. sa stii ca am poze noi! cu Andreea Anastasia mereu vor fi poze noi! :D:D
    sa nu uit din nou: LA MULTI ANI! Tilviu! hihihi! stiu, cam tarziu dar ce sa-i facem breee, iestem ocupati pana-n gat....ca sa zic asa...nici nu mai stiu ce-i ala net, telefon, somn.... puuuuupiiiici! :*:*:* (Dana)

6. :)) Saru`manaaa pentru compliment
    si pentru urare!E primita si acum :)
    Vorbim pe mess ca sa imi mai zici noutatile si sa imi trimiti pozeeee :p
    Va pup pe toti!Multa sanatate tie(you know what I mean...)si parintilor tai!