Sunday 31 July 2011

Natural green

   Daca va spun ce zi relaxanta dar in acelasi timp tensionata am avut poate nu o sa intelegeti nimic. Sa va spun ca am ras si pe alocuri era sa si plang, ca am avut atat inima impacata cat si stransa cat un purice si ca toate acestea m-au obosit si seara am adormit in mai putin de cateva secunde? Desi acest blog este despre stilul meu vestimentar, pasiunile mele, gandurile mele, in general despre viata mea, anumite detalii prefer sa ramana un mister pentru ceilalti, caci sunt prea intime, prea bulversante, prea negre si ii pot prejudica si pe altii... Tot ce pot sa va spun este ca nu a fost o zi usoara.    
   Bine ca a trecut!
   Eu o sa va arat totusi partile bune ale zilei de ieri.

















    Dau de baut celei / celui care ma invata sa merg cu bicicleta! :)

    V-am pupat pe toti pe obrajori!

    Pe curand...





10 comments:

  1. Draga mea, esti foarte frumoasa in verde :D
    Capul sus, toate trec, maine rasare soarele...
    te pup!!

    ReplyDelete
  2. Multumesc,Simona!
    Trec dar unele trec intr-un mod tare neplacut...Macar avem sansa de a o lua de la capat si de a ne croi un nou drum.
    Te pup si eu!

    ReplyDelete
  3. foarte foarte draguta!!! stii deja ca tin mult la tine!!!! pup

    ReplyDelete
  4. Multumesc!
    Daca este asa atunci ma simt flatata de atentia dumneavoastra!
    Va pup,Modniza!

    ReplyDelete
  5. Cheer up, toti trecem prin astfel de zile >:D<
    Imi place mult de tot bluzita :*

    ReplyDelete
  6. Multumesc,Little D!Eh ziua mea a avut si ceva putin iesit din comun dar care sper sa se rezolve macar in timp pentru binele unei persoane iubite.

    ReplyDelete
  7. Nici nu mai stiu ce cuvinte sa folosesc sa te descriu, esti foarte fainaaaaaaaa, ai niste gusturi impecabile atat in mod cat si in make up sau unghii! Cerceii aia sunt asa cute! :D

    ReplyDelete
  8. Cerceii sunt din lemn vopsit si i-am luat cu un pret mic.Chilipir!

    Multumesc pentru admiratie.Mai am multe de invatat dar am o viata intreaga pentru asta nu? ;)

    Te pup,Monicuta!

    ReplyDelete