Sunday 17 July 2011

Manastirea din Techirghiol

   In dupa amiaza zilei plecarii noastre din Techirghiol am fost la manastirea din apropiere unde merg intotdeauna cand sunt la mare pentru ca imi plac curtea linistita si manastirea din lemn negru.
   Veti vedea si voi cateva poze de acolo si chiar biserica mare care se construieste.
   Din pacate am omis sa fotografiez manastirea dar am poze de anul trecut si poate le voi pune intr-o alta postare.

Tinuta mea a constat dintr-o rochie adusa de nasa mea din Turcia, o pereche de slapi si o gentuta neagra. Cercei cu stelute, bratara neagra si un inel cu piatra visinie. Am uitat sa fac poze ca sa le vedeti mai bine. Inainte sa intru in curtea manastirii mi-am prins peste umeri o esarfa a nasei pentru a nu fi dezgolita in acea zona sfanta.












   Din toata inima va ofer un buchet alcatuit din 3 trandafiri din curtea manastirii!






   Va urez o duminica spectaculoasa!

   Pe curand...



2 comments: