Saturday 6 October 2012

Crack`em up!

   Repede repejor o manichiura pe care am purtat-o luna trecuta si care i-a placut pana si mamei mele. Este foarte usor de obtinut si tine destul de mult pe unghii.
Am folosit doua dintre ojele primite de la un folllower, un verde sidefat pe care l-am aplicat intr-un singur strat chiar daca acoperirea nu este foarte buna pentru ca dupa aceea am aplicat o alta oja deasupra. Sper sa va placa ce mi-a iesit.




   Lumina artificiala, fara blit


   Lumina artificiala, cu blit


   Lumina naturala

  Am folosit 
  • Avon nail adhesive base coat
  • Avon arabian glow in nuanta Teal infusion
  • Flormar graffiti nr. G 09
   Mi-a placut rezultatul mat si nu am mai aplicat nici un top coat.

   Voua va plac ojele care crapa? Ce culori folositi?

   Pe curand...

 

6 comments:

  1. Imi place cum ti-a iesit, eu nu am folosit niciodata oja din asta, dar oricum nu cred ca ar arata asa de bine pe unghii scurte!
    Pupici!

    ReplyDelete
  2. eu tot am zis ca-mi iau, pana la urma n-am mai apucat si acum parca nu ma mai pasioneaza..

    ReplyDelete
  3. foarte frumos ti-a iesit.... mie nu imi place niciodata ce imi iese cand folosesc crapacioase.... poate nu stiu eu sa le folosesc sau unghiutele mici sunt de vina.. :D

    te pup!

    ReplyDelete
  4. Simona,

    Incearca pentru ca nu stie niciodata :)

    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Mihaela,

    Mie imi place ca pare un model elaborat cand de fapt nu e mare lucru,se obtine rapid si simplu.

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Cherry Queen,

    Merci!
    Atunci mai lasa-le nitel sa creasca poate asa o sa se vada modelul mai bine.

    Te pup!

    ReplyDelete