Friday 13 May 2011

What the f**k?

   I am so pissed off right now!!! Cand intru pe blog ce sa vezi??? Postarea pe care o publicasem ieri A DISPARUT! Why???????? :(( Dupa ce ca nu am putut sa intru pe blog ieri seara pana azi la amiaza, mai apare si aceasta minunata surpriza! Great! Si pentru ca am fost extrem de desteapta si nu ma salvat-o intr-un document well what do you know? TREBUIE SA O REFAC CAP COADA!!! Bun! Nu ar fi problema ca stiu ce si cum sa scriu daaaar nu imi place cand fac ceva si apoi trebuie sa refac de la zero! I just hate that!  
Dar daca era vorba despre un proiect de nspe mii de pagini pentru servici? What then? Pai sa nu ma dau cu capul de pereti cand se intampla ca din cauza unor probleme tehnice sa pierd eu toata munca? Ah… Degeaba ma tot oftic! Cert este ca e cazul sa ma apuc de treaba pentru ca am a lot to do!
   Va las acum in compania unei muzici bune si va urez o noapte cat mai placuta!





   LATER EDIT: Incredibil dar adevarat! Mi-a reaparut postarea de care va vorbeam mai sus!

   
   Pe curand…





6 comments:

  1. Si eu azi m-am tot enervat cu blogspotul asta...am observat ca s-au pierdut upostarile din ultima zi...ce urat...:(

    ReplyDelete
  2. Da,este o situatie de cacao!

    ReplyDelete
  3. Uleiul de ricin costa cam 3 lei,poti folosi si ulei de masline tot o lingurita:).Eu o las cam 2 ore dar poti sa o lasi cat ai timp.Mie imi lasa parul foarte moale dupa ce o folosesc:X

    ReplyDelete
  4. Chiar merita sa iti iei fondul de ten de la Revlon,de cand mi l-am cumparat il folosesc mereu.E o buna investitie.Multumesc pentru toate parerile,esti o draguta.Pupici si am sa urmaresc blogul tau,e interesant.

    ReplyDelete
  5. Super!Nu ma asteptam sa fie atat de ieftin.Multumesc pentru raspuns!O sa am rabdare si o sa o las cat mi-ai sugerat tu pentru ca parul meu simte nevoia de un tratament bun :p

    ReplyDelete
  6. Da,pai am observat ca toata lumea are de zis numai de bine despre acest fond de ten.

    Cu mare placere!Si eu iti multumesc pentru comentarii!

    Te pup!

    ReplyDelete