Tuesday 10 May 2011

Sunrise

   Mi-am facut un obicei din a posta machiaje si asta sper sa nu va plictiseasca. Nici astazi nu ma abat de la regula si va propun un machiaj mai strident dar care este purtabil seara sau chiar ziua pentru cele care gusta acest tip de combinatii pe pleoapele lor.

   Acestea fiind zise sa purcedem! :))

   Stiti rutina nu? Fond de ten, corector, pudra, bla,bla. Buuun!

   Am folosit drept baza pentru machiaj fard sub forma de baton pentru a scoate in evidenta culorile care vor fi asezate pe pleoape ulteori. Vi-l recomand pentru vara caci are un efect racoritor :p



   Apoi am aplicat un fard bleu la partea interioara a pleoapei si am urcat nitel spre spranceana.


   In continuare, am folosit un fard portocaliu mat intens.


   Peste el am aplicat tot cu aceeasi pensula un fard portocaliu dar o leaca mai inchis.






   Am terminat cu un fard galben mat aplicat in exteriorul ochiului si la fel am mers pana putin sub sparnceana.


   Ca sa dau un aspect shimmery, am aplicat fard galben sidefat peste.


   Le-am amestecat cu pensula de blending. Of imi trebuie o pensula mai mare pentru ca asta consider ca nu isi face treaba prea bine decat pe o zona mai mica.


    Sub sprancene am folosit deja popularul creion alb si dupa aceea fard alb mat pentru ca galbenul era deja prea sclipicios si ar fi fost too much. After all nu este un machiaj arabic :p



   Am facut ce fac mai mereu, adica am conturat pleoapa cu tus negru si apoi am dat cu rimel pe gene. Stiu ca nu se vede cine stie ce dar hey, nu ati vrea sa stiti cum arata genele mele fara nimic pe ele, so... :p

   
   Am folosit creion albastru pe pleoapa inferioara.


   Peste el am folosit un alt creion mov.


   Apoi am aplicat fard lila si unul grena peste.


   Si pentru ca tot nu eram multumita, inca un fard mov inchis. I know I went crazy! :p


   In afara conturului, am aplicat fard galben si l-am unit cu cel din partea de sus.

   Then blush si highlighter, care este de fapt un fard-pulbere alb-argintiu.


   Recipientul sau este foarte practic, avand drept aplicator o biluta ;;)

   Pentru a corecta micile greseli am folosit o pensula pentru concealer si am acoperit cu putin produs zonele-problema ;)












   The lips!

   First am  folosit un creion tip baton stay-on colour.


   Next un ruj roz sequin.


   Then un lipgloss care are miros de...


   Yummy!


   So, cam asa arata all put together!







   Sper ca v-a placut sa urmariti rasaritul de soare cu mine ;)

Bye, bye!

   Pe curand...






13 comments:

  1. cat de misto arata!!imi place machiajul foaaarrte mult:D

    ReplyDelete
  2. Waw cata culoare...iti sta bine...eu sincer nu as indrazni sa port un machiaj asa colorat, dar tie iti sta foarte bine:). Machiajul mi se pare foarte frumos, ai o groaza de farduri din cate observ:)

    ReplyDelete
  3. Da,am multe si tot nu sunt destule,vorba iubitului meu :))
    Sa stii ca uneori simt nevoia de machiaje simple,ba chiar am purtat o perioada destul de mare acelasi machiaj dar alteori mi se face o poftaaaa de ceva mai altfel.Oricum asta este facut pentru blog.

    ReplyDelete
  4. Thank you!Kisses for you,pretty Karolina!

    ReplyDelete
  5. Cand am citit, albastru, portocaliu, galben, mov, ma gandeam "oare cul le-o pune pe toate intr-un singur machiaj?" ei bine, ia uite! E foarte frumos, cand ti-am zis ca esti priceputa, esti! si puunct!!!

    Have a nice day!:X De abia astept sa vad ce machiaje o sa mai faci:D
    Pupici!

    ReplyDelete
  6. :p Atunci iti multumesc punct! :))

    You too!O sa urmeze dar deocamadata mai fac pauza si mai pun si altceva ca sa nu va sufoc cu prea multe.

    ReplyDelete
  7. ce mi-e curcubeul,ce mi-esti tu. =)))))))lasa-te de de asta.ESTI VARZA !!!!!

    ReplyDelete
  8. Curcubeul este foarte frumos si cel de pe cer dupa ce ploua si cel de pe ochii tai asa ca spor la treaba

    ReplyDelete
  9. Anonim,inteleg ca ti se pare ca sunt prea multe culori laolalta si ca asta denota poate prost gust?Probabil dar depinde si la ce il porti.De exemplu la o tinuta neagra sau alba cred ca nu ar fi deloc exagerat.
    Poate pe viitor imi vei aduce critici,nu jigniri si o sa fie altfel...
    Multumesc oricum pentru atentie! ;)
    Noapte buna!

    ReplyDelete
  10. Silviu,iubirea mea,iti multumesc pentru sustinere!
    Te iubesc!

    ReplyDelete
  11. machiajul este minunat !insa remarc k nu toata "lumea" il intelege.cam asa se intalmpla cu geniile ...nu sunt intelese ;)

    ReplyDelete
  12. Multumesc! :)) Nicoletutu meu!

    ReplyDelete