Monday 23 May 2011

Orange accents

   Mda... Cica am fost si la medic. Trebuie sa imi fac niste consultatii la inima si pentru glanda tiroida si na.. hai sa dau o fuga la medicul meu de familie. Parea prea simplu pentru a fi adevarat! Ajunsa acolo, cu intarziere, bineinteles ca asa fac eu mai mereu, am asteptat vreo 15 minute ca apoi sa iasa asistenta si sa imi spuna ca nu se poate sa imi dea trimitere pentru ca nu am asigurarile platite. What? Si mie de ce nu mi-a spus nimeni asta? 
   In fine, o sa se rezolve pana la urma dar uite cum am facut eu un drum degeaba si cum trebuie sa mai fac inca doua drumuri pentru a pune la punct tot ce trebuie.   
   Birocratia de la noi o sa ma uimeasca intotdeauna!
   Partea buna din toata treaba asta este ca in timpul petrecut acolo m-am amuzat cu iubitul comentand tot felul de prostii (we always do that) si am vazut o doamna draguta care avea niste balerini atat de finuti si chic.
   OK! It`s official! Sunt obsedata de moda! Am ajuns sa fotografiez lucrurile oamenilor pe ascuns :))
   Dupa ce am iesit de la cabinet am trecut printr-un parculet din zona. Am stat si pe iarba nitel si m-am prajit la soare.




    And then my mom called. Of course! :) Vorbim de cinspe mii de ori pe zi! Iubitul meu ce s-a gandit hai sa ma surprinda taman cand nu eram eu pregatita sa pozez.


   Acum sa va arat accentele orange  (specificate in titlu) si nu numai.



    Pandantiv din sidef pictat.


    Esarfa in loc de curea :p


   Cam asa arata bluza dintr-o parte.


    Bratari portocalii, geanta neagra si sandale maro.


    Se leaga pe picior. Sunt finute si daca sunt legate bine, nici nu zici ca esti incaltata, asa de comode sunt.

   M-am machiat foarte putin, parul l-am lasat necoafat si imbracata asa m-am simtit free and childish. Nu ca nu as parea asa si in rest :))

   Va pup si ma duc sa fac un mic retus la machiaj pentru ca trebuie sa ies iar.
   Daca vedeti prin oras o fata imbracata asa, sa stiti ca sunt eu (o sa ma imbrac la fel ca mai devreme). So if you do, come and say "hi" ;)

   Pe curand...


4 comments:

  1. si eu am fost aseara la medic-trebuia sa ma intalnesc cu o colega si ea s a grabit a cazut pe scari si a facut o entorsa.am mers cu ea la smurd,i a pus picioru in ghips iar eu eram f usor imbracata si acum m a luat o raceala de toata frumusetea.d aia cu ameteli,greata,febra migrene gat in pioneze.tot.
    imi place esarfa,arata f bn la blugi.mi e dor de trendul asta:)

    ReplyDelete
  2. Aoleu!Sper sa se vindece locul afectat cat mai repede posibil!Imi pare rau pentru ea.Sa ii faci desene haioase pe ghips :p Poate mai uita de problema asta.
    In legatura cu raceala,asa se raceste cel mai des si mai usor,cand e vremea schimbatoare.
    Ia din timp pastile si bea caiuri ca sa nu avanseze.Insanatosire grabnica!

    He,he!Merci!Poate daca mai vad si alte fete pozele astea,reusesc sa readuc acest trend ;)

    Te pup si ai grija de tine!
    Multumesc pentru ca imi urmaresti blog-ul chiar si cand nu te simti bine! :*

    ReplyDelete
  3. Si mie imi place trendul si portocaliul:) Si tu per ansamblu:)

    ReplyDelete
  4. :"> :)
    Multumesc,Dia!
    Te pup!

    ReplyDelete