Monday 28 September 2015

My week in photos (178)

   Hey! Sa speram ca o sa reusesc sa termin repejor aceasta postare fara intreruperi si pagini blocate :) Nu de alta dar am ramas in urma rau de tot, fir-ar sa fie! Aaa, datile trecute cand v-am facut un update, am uitat sa va spun si despre ultima chestie care ma streseaza de vreo doua-trei saptamani incoace. Acum vreo 5 ani am racit foarte rau, faceam febra zilnic, tuseam de simteam ca ma rup in doua iar de atunci am tot avut probleme cu imunitatea si am racit destul de des si cu mici complicatii. Se pare ca neducandu-ma la medic si astfel netratand corect boala, au ramas sechele. Unde nu stiu exact, banuiesc ca la plamani pentru ca de cand s-a racit vremea am inceput sa tusesc din senin, simt o apasare in piept iar de vreo trei zile parca am un nod marisor in gat. Cand stau pe perna simt ca ma sufoc si trebuie sa gasesc o pozitie comoda, care sa ma lase sa ma odihnesc linistita. De asemenea, am momente cand ragusesc si cateodata simt ca am ceva in gat, ceva care vrea sa se rupa (stiu, e scarbos dar cam asta-i treaba). Nefiind totusi racita si mai ales nestiind ce am, am luat doar paracetamol, am baut ceai de cimbru si Halls. O sa imi dizolv si pliculete de Hapciu, poate ajuta si acestea dar mi-e teama ca daca intru in iarna asa o sa se agraveze. Asadar e musai sa ajung pe la doctor! Sa vedem ce gasesc pe acolo...

   Hai sa vedem pozele de acum doua saptamani.




   Luni / Monday


    Ro: Zucchini pizza. Traducerea suna cam asa Dovlecei pizza :)) Suna mai bine in engleza nu? :)

    En: Zucchini pizza.



   Marti / Tuesday 



   Ro: Prizonier. Incercam sa colectez putina urina pentru niste analize.

   En: Prisoner. I was trying to collect some urine for some tests.



   Miercuri / Wednesday 



   Ro: Couscous cu sos de rosii facut in casa si putin oregano deasupra.

   En: Couscous with home made tomato sauce and a little oregano on top.



   Joi / Thursday 



   Ro: Couscous cu pui shanghai simplu si cu susan. YUM!

   En: Couscous with shanghai chicken simple and with sesame. YUM!



   Vineri / Friday 



   Ro: Piure facut cu lapte de soia si ierburi aromatice.

   En: Mashed potatoes made with soy milk and herbs.



   Sambata / Saturday (2)



   Ro: Eram foarte trista asa ca mi-a facut o surpriza aducandu-mi una dintre prajiturile mele preferate si un dovlecel frumos (stie ca imi plac mult) pe care a desenat o fata haioasa :)

   En: I was very sad so he surprised me bringing me one of my favourite cakes and a beautiful pumpkin (he knows that I like them a lot) on which he drew a funny face :)





    Ro: Ardei iuti in otet.

   En: Chilies in vinegar.



   Duminica / Sunday (3)



   Ro: Mi-a placut mult acest leagan din fier forjat pentru ca avea niste detalii frumoase care ii dadeau un aer romantic

   En: I liked this wrought iron swing because it had   beautiful details that made it look romantic.







   Ro: Prima intalnire dintre Cora, Sara si Johnnie. Erau suspicioase, Carlitei ii era teama de el iar Dolphy era doar curioasa si prietenoasa :)

   En: Cora and Sara meeting Johnnie for the first time. They were suspicious, Carlita was scared of him and Dolphy was just curious and friendly :)



   Sa aveti o saptamana plina de bucurii!


   Pe curand...

2 comments:

  1. Ce frumos, mi-ai facut pofta de bunatatile de mai sus.Pupici si multa sanatate!

    ReplyDelete
  2. Numai papica bun pe la tine prin poze!

    ReplyDelete