Wednesday 23 September 2015

My week in photos (176)

   Heeey! A trecut un car de vreme de cand nu ne-am mai citit! Astazi, maine si poimaine voi posta pozele din saptamanile trecute cand am lipsit de pe blog. Ma bucur sa vad ca inca mai sunt oameni care imi deschid blogul in ciuda acestei absente. Va multumesc pentru fidelitate! Un update about my life: catelusa Cora este vioaie, totul normal pana acum si ne rugam sa fie bine si in continuare, Dumnezeu poate sa faca minuni daca doreste iar noi speram intr-una.
   Taz, porcusorul isi mai revenise, se mai ingrasase nitel dar dintr-odata totul s-a schimbat in foarte rau. A zacut o zi intreaga, timp in care nu a mancat, nu a baut mai nimic, nu mai putea sa se tina bine pe picioare si am crezut ca il pierdem. A doua zi am fost cu el la veterinar si ecografia a aratat ca are o piatra inconjurata de un cheag marisor de sange in uretra si alta in alta parte iar rinichii afectati destul de tare, astfel ca nu mai functionau 100%, mai ales unul dintre ei. Urina cu sange si era foarte slabit. Am fost cu el de doua ori pe zi la tratament de luni pana vineri, timp in care a inceput sa arate mici semne de imbunatatire: urina si defeca normal, manca singur si ii mai crescuse si temperatura corpului (temperatura normala la un porcusor de guinea trebuie sa fie in jur de 37-38 grade iar a lui fusese cam 33-34). Am reperatat ecografia si am fost uimita sa aflu ca pietrele disparusera, le-a eliminat, cheagul la fel a disparut complet, inca mai are nisip in rinichi insa unul dintre ei arata mult mai bine, iar cel afectat ramane in continuare cam tot in aceeasi stare. Cu toate acestea, este minunat ca urineaza zilnic! Cei de la cabinet s-au mirat de evolutia sa in acest caz si de felul cum a reusit sa invinga toate afectiunile pe care le-a avut pana acum. Este un luptator, isi doreste sa traiasca iar noi luptam din greu alaturi de el desi uneori ne simtim complesiti de tot, in ultima perioada in special, de situatia financiara. Din luna mai si pana acum am fost foarte des la veterinar, doua anestezii, tratamente zilnice in anumite perioade, pastile, pilirea dintilor, ecografii, radiografii, vitamine... Desi este costisitor nu ne pare rau, am incercat si incercam sa il tinem pe linia de plutire, sa ii fim aproape iar el simte asta si a devenit foarte afectuos. Pur si simplu s-a facut o legatura deosebita intre noi si el si pot spune ca stiu sigur ca ne iubeste si ca stie ca si noi simtim la fel.
   De aseara am inceput sa ii administram cu seringa ceaiuri diuretice care sa il ajute sa elimine nisipul iar astazi ne vor fi recomandate niste adjuvante homeopate pentru a incuraja rinichii sa functioneze. Noi ne dorim foarte mult ca si acel rinichi afectat sa isi revina cumva. Stiu ca doar ficatul se regenereaza dar eu consider ca Dumnezeu poate sa faca orice. In paralel cu acest tratament mergem saptamanal la un alt veterinar care pileste dintii porcusorilor fara anestezie, folosindu-se de o freza micuta. Nu ii place procedura insa il scuteste de o anestezie care in prezent i-ar fi fatala.
   Sper ca sa nu mai apara nici o alta problema, sa manance cum manca inainte, sa i se toceasca dintisorii astfel si sa nu mai fim nevoiti sa il traumatizam ducandu-l la pilit. De asemenea, vreau sa inceapa iar sa ia in greutate si sa tot urce pana cand va ajunge macar la 1 kg, el a ajuns acum la 640 g (cand era sanatos avea 1 kg si 200 g)... I se simt toate oscioarele... Mi se rupe inima cand il mangai dar incerc sa ma gandesc ca va reusi sa revina la cum era el odata. Oricum a trecut prin atatea, este destul, acum e timpul sa se faca bine! Daca nu ar fi aparut problema dupa problema, deja s-ar fi intamplat asta pana acum dar a dat-o dintr-una intr-alta si asta nu i-a dat ocazia sa revina la normal. Va rog, ganduri bune indreptate catre aceasta fiinta mica dar cu pofta de viata!



   Luni / Monday


   Ro: Dupa ce ii spalasem piciorusele.

   En: After washing his feet.



   Marti / Tuesday


   Ro: Pizza delicioasa de la hypermarket.

   En: Delicious pizza from the hypermarket.



   Miercuri / Wednesday (2)


   Ro: In balcon. Ce culori frumoase! L-am prins si l-am eliberat.

   En: In the balcony. What beautiful colours! I caught it and released it.




   Ro: Yum!

   En: Yum!



   Joi / Thursday (6)



   Ro: Dulci si inocenti!

   En: Sweet and innocent!




   Ro: Gustare sanatoasa!

   En: Healthy snack!




   Ro: Tinuta din acea seara.

   En: Outfit of that evening.





   Ro: Relaxare intr-un leagan rotund la locul de joaca al parcului.

   En: Relaxing in a round swing at the playground.



   Vineri / Friday (3)


   Ro: Fusilli cu spanac si branza. 

   En: Fusilli with spinach and cheese.




   Ro: Minipateuri cu fructe de padure.

   En: Mini pies with berries.




   Ro: Minipateuri cu vanilie si mini pizza.

   En: Mini pies with vanilla and mini pizza.



   Sambata / Saturday


   Ro: Inainte de culcare, cuibareala cu baiatul meu dulce.

   En: Before going to bed, cuddling with my sweet boy.



   Duminica / Sunday (5)


   Ro: Noua mea prietena. Am vorbit cu ea, i-am cantat si am hranit-o. Parca ma intelegea. O experienta foarte draguta!

   En: My new friend. I talked to it, I sang to it and fed it. It was if it understood me. Very nice experience!




   Ro: Micul dejun.

   En: Breakfast.





   Ro: Ooo da! Cascaval pane!

   En: Oooh yeah! Fried cheese!




   Ro: Cadou de la mama. 

   En: Gift from my mother.



   Sa aveti o zi frumoasa si insorita! Va pupacesc!


   Pe curand...

2 comments:

  1. Dragostea si grija medicilor si a voastra sa-l ajute sa-si revina, tin pumnii! Ma bucur pentru Cora!
    Toate acestea va vor aduce linistea si bucuria, va vad obositi, rezistati, rezistati cu Taz impreuna.
    xox

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mihaela Pojogu,

      Amin!Sa dea Dumnezeu sa se linisteasca totul!

      Da,suntem obositi,atat fizic cat si psihic dar mergem mai departe.

      Te pup si multumim!

      Delete