Saturday 5 September 2015

My week in photos (175)

   Neata! Marti, pe 1 septembrie, frumoasa mea prietena Ramona ( http://ramy-s.blogspot.ro/) a nascut! Si ca si cum as fi simtit ceva, i-am scris pe whatsapp si am intrebat-o daca este bine iar vestea pe care mi-a dat-o m-a bucurat mult! Asa cum i-am mai spus de atatea ori in conversatiile noastre, o sa fie o mamica grozava, nu am nici cel mai mic dubiu iar sotul sau, Michele, o sa fie pentru ea un sprijin extraordinar! Merita sa fie fericiti pentru ca sunt oameni buni iar venirea pe lume a micutului a fost atat de dorita de ambii incat stiu ca vor face o treaba minunata in cresterea acestuia. Sa le dea Dumnezeu sanatate si putere ca sa treaca peste fiecare prag cu succes! Bine ai venit, Ianis!!! Esti o minune! Va pup, dragii mei, va felicit si va tin pumnii! 


   Haideti sa vedem pozele saptamanii trecute.



   Luni / Monday (2)


   Ro: Pregatirea cinei.

   En: Preparing dinner.




   Ro: Siii e gataaa! Pastrav cu legume.

   En: Aaand it`s ready! Trout with vegetables.



   Marti / Tuesday (6)


   Ro: O surpriza frumoasa de la prietena mea Mila (http://visionbymila.blogspot.ro/). Multumesc mult! Mereu reusesti sa ma faci sa zambesc!

   En: A beautiful surprise from my friend Mila (http://visionbymila.blogspot.ro/). Thank you so much! You always manage to make me smile!




    Ro: Un suflet frumos!

    En: A beautiful soul!




   Ro: Prin Hornbach. Nu-i asa ca sunteti gelosi? Nice ride, right? :))

   En: In Hornbach. Aren`t you gelous? Nice ride, right? :))




   Ro: Prin Dedeman dar de fapt visam ca suntem pe santier :))

   En: In Dedeman but in fact we were dreaming of being on the worksite :))




   Ro: Prajiturele cu ravase din Lidl.

   En: Fortune cookies from Lidl.




    Ro: Noul catalog Ikea a veniiiit! 

   En: The new Ikea catalogue is heeere!



   Miercuri / Wednesday (3)


   Ro: Pufuletul meu dulce!

   En: My sweet fluffy boy!




   Ro: Aproape gata!

   En: Almost done!




   Ro: Yum!

   En: Yum!



   Joi / Thursday (2)


   Ro: Prietena mea Cristina! M-am intalnit in secret cu ea ca sa ii cumparam altei prieten un cadou pentru ziua de nastere :P

   En: My friend Cristina! I met with her in secret to buy another friend a present for her birthday :P




   Ro: Si asta am ales pana la urma. 

   En: And this is what we chose.



   Vineri / Friday (3)


   Ro: Johnnie stand in picioare ca un baiat mare!

   En: Johnnie standing up like a big boy!




   Ro: Noua noastra DIY lustra chic! :)) 

   En: Our new chique DIY chandelier :)) 



   Ro: Operatiunea Vopsitul Holului! :D

   En: Operation Painting the Hallway! :D



   Sambata / Saturday (5)


   Ro: La Muzeul Satului "Dimitrie Gusti".

   En: At the "Dimitrie Gusti" Village Museum.




   Ro: Salutari pistruilor! :P

   En: Well, hello freckles! :P




   Ro: O pisica prietenoasa :)

   En: A friendly cat :)




   Ro: Ai un loc special in inima mea!

   En: You have a special place in my heart!




   Ro: Noi trei in masina, ne intorceam acasa.

   En: The three of us, going back home.



   Duminica / Sunday (8)


   Ro: Flori pentru sarbatorita (prietena de care va spuneam mai devreme).

   En: Flowers for the birthday girl (the friend I was telling you about earlier).




   Ro: Filip, fiul prieteni mele. Ma bucur ca ii place cadoul de la noi :)

   En: Filip, my friend`s son. I`m glad that he likes our present :)




   Ro: Ii aratam cum se face :)

   En: I was showing him how to do it :)




   Ro: Cristina si Ana. Va iubesc!

   En: Cristina and Ana. Love you!




   Ro: M-am indragostit de sandalele Cristinei! Atat de dragute!

   En: Fell in love with Cristina`s sandals! So cute!





   Ro: Doi puiuti gata de adoptie. Doamne, cata dulceata!

   En: Two puppies ready for adoption. Oh my God, sweetness overload!




   Ro: Iar aici un pui de om (referinta la Cartea Junglei), la fel de dulce ca cei doi!

   En: And here a man cub (Jungle Book reference), as sweet as those two!


   Sa aveti un weekend superb! Va pup!


   Pe curand...

5 comments:

  1. Cu placere si felicitari prietenei tale! Catelusu' ala pufos.. of si vai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vision By Mila,

      Sunt doi frati si sper ca si-au gasit camin.

      Te pup!

      Delete
  2. A nascut Ramona, felicitari ei! Am salivat la pastravul vostru cu legume, yuum!
    Tu la sandale, eu la rochita... hehe
    Spor la renovat!
    xox

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mihaela Pojogu,

      Daaa,a nascut,de aceea nici nu a mai postat pe blog.Bebe ii ocupa tot timpul si pana se va obisnui o sa fie un pic dificil sa se imparta intre bebe si activitatile virtuale dar sunt sigura ca o sa revina in forta!

      Rochita Cristinei e simpla dar pare asa de comoda si cand am vazut-o i-am spus Gargarito,acolo ma duce cu gandul :)

      Te pup!

      Delete
  3. Îți mulțumesc pentru cuvintele frumoase! !!! Te pup!

    ReplyDelete