Thursday 2 April 2015

My week in photos (153)

   Va salut! Pozele saptamanii trecute pentru voi. 


   Luni / Monday


   Ro: Prajitura cu crema, cacao si piscoturi, asemanatoare cu tiramisu. Facuta de mama lui Mihai. Multumim!

   En: Cake with cream, cocoa and ladyfingers, kind of like a tiramisu. Made by Mihai`s mother. Thank you!



   Marti / Tuesday (4)


   Ro: Paine prajita cu sardine maruntite.

   En: Toast with  chopped sardines.




   Ro: Chiftelute cu naut. Yum!

   En: Chickpea patties. Yum!




   Ro: Biscuiti digestivi cu scortisoara.

   En: Digestive biscuits with cinnamon.




   Ro: Radeam de fata mea cu lucioasa. Imi pusesem o masca tip peeling.
   
   En: Making of my shiny face. I had put on a peeling mask. 



   Miercuri / Wednesday


   Ro: Sunteti de acord?

   En: Do you agree that the relationship between parents and their children influences their evolution.



   Joi / Thursday (2)


   Ro: Am scos rolele din dulap! Yeee!

   En: I took out the rollerblades from the closet. Yeee!




   Ro: Uitat-va la acest nebunici! :)

   En: Look at this crazy guy! :)



   Vineri / Friday


   Ro: Un baton cu cereale, miere si ciocolata foarte delicios!!!

   En: A very delicious cereal bar with honey and chocolate!!!



   Sambata / Saturday 


   Ro: Bebelusa mea!
  
   En: My baby!



   Duminica / Sunday (3)


   Ro: Neata! Par ud si fata curatata!

   En: Mornin`! Wet hair and cleansed face!




   Ro: Gata de iesit in oras!

   En: Ready to go out!




   Ro: Ciocolata calda cu bezele. Yum!

   En: Hot chocolate with marshmallows. Yum!



   Sa aveti o seara delicioasa! Va pupacesc!


   Pe curand...

7 comments:

  1. Arata tare bine prajitura, poftesc si la piftelutele din naut. yammy yummy!
    xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mihaela Pojogu,

      Chiftelutele sunt dementiale,iti vine sa papi intr-una!

      Te puuuup!

      Delete
  2. Arata foarte bine prajitura si mi-ai facut o pofta :x
    Daca ai reteta si mi-o poti trimite si mie , as fi recunoscatoare.
    https://www.facebook.com/pages/Ada-Ela/1400968370208878?ref=bookmarks
    Te pup! :* :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada Ela,

      :) Cu cea mai mare placere!O sa o rog pe Flory sa o ia de la mama ei si apoi ti-o dau.

      Te pup!

      Delete
  3. Multumesc mult de tot :* Esti o dulce :*

    ReplyDelete
  4. Ce frumos ca stii sa mergi pe role si pe bicicleta--- eu nu stiu cu nimic, am mari probleme de echilibru... cad ca un sac de cartofi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramona,

      Pe bicicleta nu stiu desi am incercat de vreo 4 ori si o singura data chiar mi-a reusit dar asta a fost asa de mult ca nu nici nu stiu cum de s-a intamplat minunea :))

      Te pup!

      Delete