Monday 29 September 2014

My week in photos (126 and 127)

   Buna dimineata! Motivul absentei mele a fost o nenorocita de raceala care m-a tras la pat. Nu mi-a trecut de tot, inca mai tusesc, imi mai curge nasul dar ma simt mult mai bine decat saptamana trecuta. Desi nu am mai dat pe aici, am avut grija sa adun poze pentru voi si culmea este ca in saptamana cat am fost bolnava am facut poze zilnic dar in saptamana precedenta nu :)) 
   Fiind o postare cu poze din doua saptamani nu o sa ma intind la vorba ca sa nu fie prea lunga :) 


   Week 126:

   Luni / Monday 


   Ro: Handy girl :p In caz ca aveti probleme puteti apela la mine cu incredere ;)

   En: Handy girl :p In case you have problems you can call me ;)



   Marti / Tuesday

   Ro: Nu am facut poze.

   En: I didn`t take pictures.



   Miercuri / Wednesday

   Ro: Nu am facut poze.

   En: I didn`t take pictures.



   Joi / Thursday (7)



   Ro: Ador ce fac iar cand clientii sunt multumiti si eu sunt multumita!

   En: I adore what I do and when my clients are satisfied I am satisfied!





   Ro: Locul perfect pentru somnic: cardiganul mamei!

   En: The perfect spot to sleep on: mommy`s cardigan!





   Ro: O omleta mai cremoasa. 

   En: A creamier omelet.





   Ro: Visez la o masina de cusut foarte buna!

   En: I dream of a very good sewing machine!





   Ro: Un imprimeu floral frumos pentru o noua papusica pe care o facea Flory.

   En: A beautiful floral print for a new doll that Flory was making.



  

   Ro: Asa se sta la poza, Mihai? :))

   En: Is this the way to pose, Mihai? :))





   Ro: Somnoroasa!

   En: Sleepy!



   Vineri / Friday 



   Ro: Mix chinezesc si bucatele de dovlecel.

   En: Chinese mix and pieces of zucchini.



   Sambata / Saturday (6)





   Ro: Tinuta mea din acea zi.

   En: My outfit of that day.





   Ro: Sara, te rog fa o poza cu mine!

   En: Sara, please take a picture with me!





   Ro: Incaltamintea noastra! :p

   En: Our shoes! :p







   Ro: Reunit cu bunicuta dupa mult timp.

   En: Reunited with granny after a long time.



   Duminica / Sunday (3)



   Ro: Ochelari 3D.

   En: 3D glasses.





   Ro: Frumoasa si senzuala Flory!

   En: Beautiful and sensual Flory!





   Ro: Un cadou de la Flory.

   En: A gift from Flory.



   Week 127:

   Luni / Monday 





   Ro: Cina in pat. Ma simteam rau.

   En: Dinner in bed. Feeling sick.



   Marti / Tuesday



   Ro: Stateam cu picioarele intr-un lighean implut cu cu apa calda si otet si se pare ca au ajuns pe podea cativa stropi care semanau cu o amprenta de catel. M-am gandit imediat la fetitele mele dragi. Pentru cateva secunde m-am inveselit desi aveam febra.

   En: I was standing with my feet in basin filled with warm water and vinegar and it seems that a few drops ended on the floor and they looked like a dog`s foot print. Immediately I thought of my dear girls. For a few seconds that cheered me up even though I had fever.



   Miercuri / Wednesday (2)



   Ro: Pilaf facut de mama. Yum!

   En: Pilaff made by my mother. Yum!





   Ro: Ciocolata cu lapte marca Mega Image. Una dintre preferatele lui Flory. Chiar este buna! 

   En: Mega Image Milk chocolate. One of Flory`s favourites. It really is good!



   Joi / Thursday 

 
   Ro: Pranzul este servit!

   En: Lunch is served!



   Vineri / Friday (2)





   Ro: O minunatie facuta de mama special pentru mine! Plina de legume si verdeturi! Delicioasa!

   En: A wonderful thing that my mother prepared especially for me! full of vegetables and greens! Delicious!



   Sambata / Saturday 



   Ro: Pupici de lamicuta Carlita.

   En: Kisses from little Carlita.



   Duminica / Sunday


   Ro: Un trandafir de gradina adus de Silviu de la tara. Miroase divin! Un parfum seducator de dulce!

   En: A garden rose that Silviu brought me from the country side.It smells divine! A sweet seductive fragrance!



   Sper ca aceasta saptamanasa fie cea in care sa ma recuperez 100%, de fapt pana joi pentru ca nu as vrea sa ma prinda ziua mea racita. Oh well, om vedea.
   Sa aveti grija de voi sa nu patiti ca mine! Multa sanatate si o saptamana frumoasa va doresc!


   Pe curand...




  

11 comments:

  1. Insanatosire grabnica iti doresc! Incearca si reteta mea de raceala: zeama de lamaie cu miere. Si muuuuult kiwi. Te pup.

    ReplyDelete
  2. Mixul chinezesc si cina oferita la pat, arata tare bine. Sanatate! xoxo

    ReplyDelete
  3. Hmmm ce bun pilaful, nu am mai mancat de foarte mult timp...
    Te pup!!!

    ReplyDelete
  4. Beauty and others,

    Multumesc! :)

    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Alexandra,

    Mi-a trecut raceala dar am ramas cu o tuse seaca :(

    Merci pentru reteta!
    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Mihaela Pojogu,

    :) Merci!

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Mila,

    De ce nu mai faci?

    Te pup!

    ReplyDelete
  8. Ramona,

    Lui Michele ii place?

    ReplyDelete