Monday 8 September 2014

My week in photos (124)

   Neata! S-a mai terminat o saptamana so it`s time for pictures!


   Luni / Monday (2)


   Ro: O gustarica dulce! :P

   En: A sweet snack! :P




   Ro: Mix mexican si pui la gratar.

   En: Mexican mix and grilled chicken.



   Marti / Tuesday (5)


   Ro: Mix mexican si ton. Yum!

   En: Mexican mix and tuna. Yum!




   Ro: Gata de iesire!

   En: Ready for going out!






   Ro: Fistic, curmale si ghimbir confiat.

   En: Pistachio, dates and candied ginger.



   Miercuri / Wednesday (3)


   Ro: Macaroane cu sos de ciuperci.

   En: Noodles with mushrooms sauce.




   Ro: Si desertul, bineinteles! :D

   En: And of course, dessert! :D




   Ro: Mai tarziu am savurat o acadea cu aroma de mere si guma de mestecat.

   En: Later I enjoyed an apple flavoured lollipop with chewing gum.



   Joi / Thursday (3)


   Ro: Flory facand o papusa.

   En: Flory making a doll.




   Ro: Cateva bunatati din care ne-am infruptat cu totii!

   En: Some goodies that we all got to eat!




   Ro: Si apoi un film!

   En: And then movie time!



   Vineri / Friday (3)


   Ro: Gata de copt!

   En: Ready for baking!




   Ro: Grozaaaaaav!!!

   En: Greaaaaaat!!!




   Ro: O cina sanatoasa si proaspata.

   En: A healthy and fresh dinner.



   Sambata / Saturday (4)


   Ro: Noile sandale ale mamei sunt frumoase si comode! Looove!

   En: My mother`s new sandals are beautiful and comfortable! Looove!




   Ro: Stia ca urma sa plecam :(

   En: She knew we were leaving :(




   Ro: Vita mea draga!

   En: My dear vine!




   Ro: Poza nu este editata. Spooky, right?

   En: The photo is not edited. Spooky, right?



   Duminica / Sunday 


   Ro: Am o treapta ca sa ajung mai bine la apa :)

  En: I have a step to reach for the water :)



   Va pupacesc si va urez sa aveti o saptamana de vis!


   Pe curand...


7 comments:

  1. Biscuitii aceia sunt tare, tare buni! <3
    Cum se numeste filmul?

    ReplyDelete
  2. Ce ti-a crescut parul!!! Eu m-am tuns ca se distrusese, am taiat ceva din el...

    ReplyDelete
  3. Beauty and others,

    Sunt,sunt!Pacat ca nu sunt mai multi intr-un pachetel :P

    Filmul se numeste Iron Man.

    Te pup!

    ReplyDelete
  4. Ramona,

    A crescut dar mai vreau!Trebuia sa ma duc la tuns si eu ca sa regenerez varfurile dar am tot amanat.La fel si cu vopsitul si uite ca nu mai ajung odata!Pana la urma o sa ma duc macar sa ma tund si de vopsit il pun iar pe Silviu :D

    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Imi place foarte mult cum te machiezi, esti foarte frumoasa
    te pup

    ReplyDelete
  6. Hopaaa, radacinile alea trebuie rezolvate! :D

    ReplyDelete
  7. Mila,

    Ohooo,nu m-am mai vopsit din martie :)) Dar nu-i bai ca nu prea ma stresez din cauza asta,doar cand se mai murdareste si se vede ciudat.Uneori chiar imi place cu radacinile inchise :)

    Te pup!

    ReplyDelete