Thursday 4 September 2014

My week in photos (123)

   Buna, copii! Incep aceasta postare cu o scrisoare: 

                                       "Draga toamna,


 Imi plac culorile frunzelor in nuante calde de la galben deschis la ruginiu, aerul curat si mirosul de dupa ploaie, atmosfera romantica, castanele, ghindele, fructele bine coapte, aromate si zemoase. Imi plac placintele de dovleac si mere pe care le savurez cu pofta.

   De cateva zile ai inceput sa iti faci simtita prezenta cu temperaturi mai mici, cu ploi si vant recisor. Desi te indragesc, te rog mai amana venirea. Te anunt eu cand este in regula sa sosesti, da? Ramane asa.

                                                            Cu iubire, 
                                                                              Ela"


   Sper sa inteleaga dorinta mea si sa fie ingaduitoare cu noi. Nu de alta dar mai am lucruri de facut, locuri de vizitat si mai am nevoie de soare. In inima mea e inca vara. Ce sa faci daca nu suport despartirile :)



   Luni / Monday 


   Ro: O masa usor de facut si delicioasa! Cartofi, cimbru, curry, piper, sare, ulei de masline si otet balsamic. 

   En: Easy to prepare and delcious dish! Potatoes, thyme, curry, pepper, salt, olive oil and balsamic vinegar. 



   Marti / Tuesday 


   Ro: Iubeeeeesc tartele cu fructe!

   En: I loooove fruit tarts!



   Miercuri / Wednesday (4)


   Ro: Ce vedeti in poza? Uitati-va cu atentie!

   En: What do you see in this photo? Look closely!




   Ro: Mihai si Flory.

   En: Mihai and Flory.




   Ro: What`s up duck? :D

   En: What`s up duck? :D




   Ro: Mai, mai ce zambet larg are Silviu! :) A fost o dupa amiaza draguta.

   En: Well, well, what a big smile on Silviu`s face! :) It was a nice after noon.



   Joi / Thursday


   Ro: Treaba!

   En: Working!



   Vineri / Friday 


   Ro: Tentatii nesanatoase dar gustoase!

   En: Unhealthy but tasty temptations!



   Sambata / Saturday (2)


   Ro: Flori pentru ziua de nume a tatalui meu.

   En: Flowers for my father`s name day.




   Ro: Nuante de roz.

   En: Pink shades.



   Duminica / Sunday (4)


   Ro: :)))) Mihai, Mihai! :D

   En: :)))) Mihai, Mihai! :D




   Ro: Mmmmuah! :P V-am prins!

   En: Mmmmuah! :P Caught you!




   Ro: O zi calduroasa si amuzanta!

   En: A warm funny day!




   Ro: Fantanile din Oraselul Copiilor.

   En: The fountains in Children`s City (a park in Bucharest).


   

   V-am pupacit pe toti si sa fiti cumintei! ;)

  
   Pe curand...

4 comments:

  1. Imi place outfitul tau verde :) Foarte frumos! Te pup!

    ReplyDelete
  2. Ramona,

    Multumesc frumos!Este outfitul meu de fluturas si imi pare rau ca nu am avut cum sa ii fac mai multe poze dar se rezolva :)

    Si eu te pup!

    ReplyDelete
  3. Nu poti sa o sfatuiesti pe Flori sa se imbrace mai tinereste? Fara suparare, se imbraca exact ca o doamna de vreo 60 de ani dintr-un orasel prafuit din provincie( pantalonii aceia gri sunt oribili). Tu esti un exemplu ca te poti imbraca frumos, feminin, cu bani f putini, poti sa-i "deschizi" ochii si ei in directia asta...

    ReplyDelete
  4. Aly,

    De obicei sfaturile de acest gen nu prea sunt primite cu bratele deschise...Si mai este si un alt punct de vedere,poate ca acesta este stilul ei si se simte bine asa,indiferent de tendintele actuale.Sunt gusturi si gusturi.
    Eu inteleg ce ai vrut tu sa spui dar stii cum e cu oamenii si parerile care vin din exterior.

    Eu,de exemplu, oricum nu prea am un stil,abordez cam orice,daca mi se pare dragut dar nu toata lumea gandeste asa si cred ca trebuie sa fi toleranti.Sincera sa fiu nu prea imi permit sa ii spun cu ce sa se imbrace pentru ca nu as vrea sa ii ranesc sentimentele sau sa o fac sa ii scada stima de sine.

    Oricum multumesc pentru compliment si apreciere!

    ReplyDelete