Tuesday 3 December 2013

Ragged silk

   Seara buna! Tocmai am devorat doua felii de pizza facuta in casa... de mine :p Am luat reteta aluatului si a sosului de AICI (click pentru a accesa site-ul). Pana acum faceam doar dupa indicatiile mamei lui Silviu dar am zis sa incerc ceva nou pentru ca imi place sa experimentez dar si pentru ca reteta pe care o urmam eu era cam banala. Am facut doua variante, una fiind de post pentru parintii lui Silviu si una cu aluat cu lapte si topping de branza pentru noi. Silviu a fost multumit de rezultat deci ma declar si eu multumita :) 
   As mai vrea sa incerc o pizza la care visez de multa vreme, mi-am facut eu in cap o combinatie de ingrediente si asa cum va spun de obicei, daca iese, o sa v-o arat si voua. Daca nu, o sa tac malc :)))))
   Sa parasim domeniul culinar mult iubit de mine si sa pasim pe alt domeniu la fel de iubit: moda. Am pentru voi o tinuta pe care am fotografiat-o in drum spre litoral, sedinta continuandu-se si pe malul marii. Desi piesele principale se potriveau anotimpului care tocmai s-a terminat, as indrazni sa o port din nou si acum fiindca straturile sunt cele mai bune prietene cand vine vorba de rezistenta in fata frigului. Sub bluza de matasica as pune un maieu si o alta bluzita neagra sau maro mai groasa, peste cadigan as imbraca o haina de iarna iar pe sub blugii "jerpeliti", vorba tatalui meu (care atunci cand ma vedea cu blugi taiati sau cu aspect uzat facea misto de mine ca nu am avut bani sa imi iau unii noi :D) as pune vreo 2 perechi de dresuri groase. Aaa si un fular de lana si o caciulita fancy trancy si gata tinuta! ;)

























































   Geaca piele - Feifa Fashion
   Cardigan - No name
   Cercei - Avon
   Bluza matase - K. K. E.
   Bratara - Santorini Style
   Inel argint -No name
   Geanta - No name
   Jeans - Mimi Dave
   Cizme - Michel Vogue


   V-am pupacit!


   Pe curand...

4 comments:

  1. Tare te-ar prinde o tunsura de lungime medie, asa cum am vazut in poza mai demult! :D

    ReplyDelete
  2. Ce frumoși sunt jeansii. Cât de dor îmi e de mirosul mării. Ador marea.... Te pup.

    ReplyDelete
  3. Michaela,

    :D Deci insisti ha? :)) Da,stiu ca imi sta bine dar zau ca nu pot sa ma despart de parul meu!Imi mai fac codite,impletituri,cocuri si cu el mai scurt nu pot.Ca sa nu mai spun ca daca il tund o sa imi stea oribil cu caciula iarna so...

    Te pup!

    ReplyDelete
  4. Ramona,

    Merci!In liceu mi-am taiat singura blugii ca sa arate asa,astia insa i-am cumparat gata facuti asa.
    Si eu m-am reindragostit de ea :)

    Te pup!

    ReplyDelete