Monday 2 December 2013

My week in photos (84)

   Buna dimineata! Inainte de a incepe saptamana vroiam sa ma asigur ca am editate macar pozele pentru cateva postari ca sa nu mai treaca zile intregi si sa absentez. Asa ca dis de dimineata, iata-ma aici cu temele facute si cu pozele de acum o luna, ca doar suntem deja in decembrie nu? :) Asadar last week`s photos coming up!


   Luni / Monday (3)





   Ro: Totul este mai bine dupa un cappuccino (sau o ciocolata calda)! :)

   En: it`s all better after a cappuccino (or a hot chocolate)! :)





   Ro: Macrou cu legume la cuptor. 

   En: Baked mackerel with vegetables.



   Marti / Tuesday (2)



   Ro: Prima zapada!

   En: The first snow!



   Miercuri / Wednesday 



   Ro: Salata orientala: cartofi fierti, ceapa murata, castraveti murati, gogosari murati, masline si putin ulei de masline.

   En: Oriental salad: boiled potatoes, pickled onions, pickles, pickled peppers, olives and a little olive oil.



   Joi / Thursday (2)


   Ro: La Mc Donald`s cu Mihaela.

   En: At Mc Donald`s with Mihaela.





   Ro: Ceai negru cu lamaie.

   En: Black tea with lemon.



   Vineri / Friday



   Ro: Am incercat reteta cumnatei lui Silviu. Desi nu am gustat fiindca am facut doar patru si am preferat sa ii dau portia mea mamei, mi s-a spus ca au fost gustoase placintele. Voi mai face si poate de data asta o sa gust si eu una :p

   En: I tried the recipe that Silviu`s sister-in-law gave me. Although I didn`t taste them because I only made four and I prefered to give mine to my mother, they told me that they turned out good. I will make some more and maybe this time I`ll get a chance to taste one :)



   Sambata / Saturday (4)



   Ro: Ne intorceam de la veterinar.

   En: Coming home from the vet.





   Ro: Se vede ce stresata era? Nu ii place sa mearga cu masina.

   En: Can you tell how stressed she was? She doesn`t like going by car.





   Ro: Incercam sa o mai linistesc.

   En: Trying to calm her down.





   Ro: Dolphy o astepta acasa sa o consoleze :p

   En: Dolphy was waiting for her at home to console her :p



   Duminica / Sunday (4)



   Ro: Ador luminile din pacurile de distractii!

   En: I adore the lights in the amusement parks!





   Ro: Miam! Tortul pentru David a fost delicios!

   En: Miam! David`s cake was delicious!





   Ro: Ce grozava este copilaria!

   En: Childhood is great!




   Ro: Puiul meu a vrut sa vina langa mine.

   En: My baby wanted to stay close to me.



   Daca va vine sa credeti, eu cred ca sunt singurul specimen feminin de pe aceasta planeta care nu a vazut serialul Sex and the city. Am prins cateva secvente cand se difuza la televizor dar nu l-am vazut cap-coada, asa ca am decis ca este about time to start watching it. Evident ca imi place mult, stiam asta fiindca atat cat am vazut din ele am savurat pe deplin. 
   In caz ca nu stiati, in afara faptului ca urmaresc seriale si filme de demult, obisnuiesc sa revad filme si seriale care mi-au placut in trecut. Un exemplu ar fi The Nanny. Doamne ce minunatie de serial!
    Si voi faceti la fel?

   Sa aveti o saptamana de vis!



   Pe curand...

8 comments:

  1. Asa o pofta mi-ai facut de ciocolata calda!!! Fug acum sa-mi prepar una! :)

    ReplyDelete
  2. Și mie îmi place the nanny. Foarte bine că ai început sa vezi sex and the city...este foarte tare!!!! Cum au mers treburile la veterinar?

    ReplyDelete
  3. Eu am vazut SATC de cateva ori, si serialul, si filmele, si curand cred ca le reiau.. :))

    ReplyDelete
  4. Foarte faina zapada voastra, la mine a fulguit doar un pic fara sa se puna ceva. Iti spun sicer ca de cand sunt sofer nu-mi mai doresc sa ninga ca mi-e groaza:)

    ReplyDelete
  5. Ramona,

    Veterinarul mi-a confirmat banuielile,are tumori si trebuie scoase cat mai curand posibil ca sa nu apara probleme.Cred ca prin ianuarie sau februarie o opereaza ca sa strangem banii pana atunci.

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Michaela,

    Culmea este ca desi nu vazusem serialul,filmele le vazusem :) Foarte misto!A fost un real succes treaba asta cu Sex and the city!

    Te puup!

    ReplyDelete
  7. Dia,

    Te cred,te cred!Mie mi-ar fi groaza sa conduc cand e uscat daramite cand sunt conditii meteo nu tocmai bune.

    Te pup!

    ReplyDelete