Saturday 19 October 2013

Summer memories : PNK Casual floral shirt

   Hello! Iata ca dorul si chemarea mea au dat rezultate caci astazi soarele ni s-a aratat din nou :) Soare draga, te mai astept si in alte zile sa imi mangai genele si sa imi incalzesti pielea. 
   Sunt putin trista ca astazi este ultima zi aici dar ma gandesc ca ma intorc la copilasii mei iubiti si o sa fie bine. Aseara am rasfoit o revista a Clubului Sanatatii Walmark de luna trecuta, care este a nasilor mei, membri ai acestui club. Am gasit informatii despre niste cursuri intr-un domeniu superb prin definitie: fotografia. Mi-ar fi placut sa le pot urma dar cursurile incep prea repede si nu am cum sa fac rost de banii necesari pentru cele 8 luni... Ca sa nu mai spun ca mi-ar trebui si un aparat foto foarte bun cu care sa exersez ceea ce invat acolo iar acest aparat costa mult... Peste tot numai piedici financiare.

   Seria aceasta de poze va incepe cu o tinuta purtata de ziua noastra, cand am implinit 7 ani si o luna. Ne-am dus intr-un loc pentru a aranja ceva profesional, am luat-o pe jos si uite asa am ajuns si in Parcul Cismigiu. 



































   Se prinsese sub bratara mea cat am stat cu mainile pe iarba :p










   Cercei - Meli Melo
   Bluza - PNK Casual
   Bratara - Avon
   Shorts - G. Cause Jeans
   Geanta - No name
   Sandale - No name


   Sa aveti o zi superba!

   Pe curand...
  

5 comments:

  1. Și mie mi-ar plăcea să fac un curs de fotografie. ..dar nu prea am timp și aici preturile sunt exagerate :(((
    Ce frumoasa este poza cu ochiul lui Silviu ;)

    ReplyDelete
  2. Ramona,

    Multumesc!Daca aveam un aparat profi ar fi iesit si mai bine poza aceea,asta apropos de ce scrisesem in postare :) Oricum ochiul lui frumos face poza speciala.

    Te pupacesc!


    ReplyDelete
  3. in memorie o sa ymi ramina ziua de 14 februarie 2016,cand ella craciun shi-a scos in evidentza decolteul .a fost de nota 10,kiar de 20.

    ReplyDelete
  4. acest nume imi aminteste de cineva caruia vreau sa "io trag" de anul nou ,desi o cheama si "craciun"_

    ReplyDelete