Tuesday 15 October 2013

My week in photos (77)

   Va salut iar de la Techirghiol! Vremea aici este relativ buna, asta insemnand ca nu este nici chiar cald pentru ca bate cateodata alizeul de te strangi tot, dar nici foarte rece sa nu poti sa rezisti la o plimbarica. Eu sunt multumita ca nu ploua si putem sa facem poze in fiecare zi cu cate o tinuta si sa filmam din cand in cand.
   Zilnic, ne incepem ziua cu mersul la sanatoriul din oras, unde Silviu face trei tratamente: curent interferential, M. D. F.(magneto-diaflux) si impachetari cu namol. Toate acestea adunate dureaza o ora, o ora si ceva. Apoi are dureri in zona problema, adica spatele si nu prea isi gaseste o pozitie buna pentru a sta linistit dar asta este consecinta normala a tratamentului si pentru o perioada trebuie sa indure ca sa ii fie bine pe termen lung. Doamne ajuta!
   Restul timpului ni-l petrecem fie plimbandu-ne pe plaja, fie prin Techirghiol, fie ne retragem in camera cu tehnologia, Silviu la tableta si eu la laptop :) Orice am face, este nemaipomenit ca aici avem parte de liniste, de mai multa siguranta si veselie. Ce pacat ca acestea sunt exceptii, de care ne bucuram pentru scurt timp, odata sau de doua ori pe an. Mi-ar placea sa locuiesc undeva unde sa am aceste conditii toooot anul.


   Luni / Monday (2)


   Ro: Ma intreb unde o fi Taz... Hmmm...

   En: I wonder where Taz is... Hmmm...
  



   Ro: Cartofi prajiti (preparati cu foarte putin ulei) si legume.

   En: Fries (cooked with very little oil) and vegetables.



   Marti / Tuesday (4)


   Ro: O surpriza pentru Silviu :p

   En: A surprise for Silviu :p



  

   Ro: Locul perfect pentru somn.

   En: The perfect spot to take a nap.





   Ro: Dragoste la prima vedere :)

   En: Love at first sight :)



   Miercuri / Wednesday (3)


   Ro: Bomboaneeeeee!!! Mama ne cam rasfata.

   En: Candieeeeeees!!! My mother is kind of spoiling us.



   Joi / Thursday (2)


   Ro: Obosita dar cu zambareata.

   En: Tired but smiling.



  

   Ro: Hai la mami!

   En: Come to mommy!



   Vineri / Friday


   Ro: Noua mea rochie de seara. Ce parere aveti? 

   En: My new evening dress. What do you think?



   Sambata / Saturday


   Ro: Piept de pui cu miere si legume.

   En: Chicken breast with honey and vegetables.



   Duminica / Sunday


   Ro: Spre Techirghiol.

   En: Going to Techirghiol.


   V-am tucat pe toti si va urez sa aveti o saptamana insiropata!

   Pe curand...

 

2 comments:

  1. Ce scumpi sunt acei căței. Simpatica ideea cu banana :)))

    ReplyDelete
  2. Ramona,

    :)

    Ideea nu imi apartine.Am vazut-o pe Instagram si am vrut sa o preiau si eu.

    Te pup!

    ReplyDelete