Friday 31 May 2013

Beauty things I suck at TAG

   Buna seara! Tag-ul l-am primit ha-haaaaa, acum ceva timp dar nu m-am apucat de el imediat, si-a asteptat randul pe o foita de hartie si intr-o seara l-am strecurat in programul meu. Stiam de el pana sa apara in blogosfera, il urmarisem pe YouTube si imi incoltise un gand sa il fac si eu dar niciodata parca nu mai crestea, nu se finaliza. Cand insa am aflat ca am fost taguita de catre Cherry Queen (click pe nume pentru a-i vizita blogul) am gasit motivatia ca sa trec la treaba. Am ales sa il fac in varianta video, pe care il puteti vedea dand click AICI!
   Sper sa va placa.



   V-am pupat!

   Pe curand...

1 comment:

  1. L-am vazut partial, mai am vreo 5-10 minute de vazut din el, mi se aplica si mie cateva categorii, cum ar fi nail art si impletituri, dar eu nici nu am avut parul lung lately, ba chiar azi mai tund din el 1 cm..

    ReplyDelete