Saturday 15 December 2012

Mixing metals

   Bunaaaa! Cand am vazut feedback-ul de la ultima postare m-am bucurat mult si am fost putin surprinsa, adica banuiam ca o sa va placa dar nu ma asteptam ca toata lumea care comenteaza sa spuna ceva despre asta. So thanks! Ma bucur ca sunteti si voi iubitori de animale caci dupa cum ati vazut pana acum, din diverse postari, eu sunt inebunita dupa ele, fac parte din sufletul meu si vor fi si parte din acest blog. Stiu ca sunt pareri diferite despre acest subiect, unii nu prea le suporta pentru ca fac mizerie, galagie, pentru ca sunt imprevizibile si agresive, altii ar locui cu minim un animal si l-ar considera drept membru al familiei. Inteleg ambele tabere, chiar si parerile negative incerc sa le inteleg desi exista mereu solutii insa ceea ce nu reusesc sa "digerez" este manifestarea cruzimii fata de animale. De obicei judec un om dupa acest lucru... 

   Astazi vreau sa va arat manichiura mea din ultimele zile. Atunci cand accesorizez o tinuta nu imi place sa amestec argintul cu aurul sau metalele argintii cu cele aurii. Mama m-a educat asa si cred ca mi-a ramas in cap ca nu da bine daca faca altfel. Acuma sa nuintelegeti ca am o parere proasta sau ca judec persoanele care nu respecta asta, chiar nu conteaza, fiecare poate sa poarte ceea ce ii place si isi doreste si atata timp cat arata bine rezultatul si acea persoana se simte bine, it`s fine with me. Daaaaar cand vine vorba de machiaj si manichiura/pedichiura, ca si in dragoste, totul este permis :) Right? Well anyway, eu asa cred. Am folosit 3 dintre noile achizitii: oja aurie, lac cu sclipici si oja gri. Cobinatia care mi-a trecut mie prin cp o vedeti mai jos :*

   Am inceput ca de obicei prin a aplica un strat de lac.



   Apoi am aplicat un strat de oja alba sidefata pentru a acoperi unghia un pic, am pregatit unghiile pentru oja gri care necesita mai multe aplicari si astfel am economisit oja si timp :) Recomand sa folositi o oja deschisa la culoare, eventual un alb opac, a mea a fost prea transparenta.


   Dupa aceea m-am gandit cum fac unghiile, care vor fi aurii si care argintii. Am decis sa fac cu auriu 3 unghii: unghia mica, cea obraznica, de la mijloc :p si cea mare.

   Am aplicat doua straturi de oja aurie pe ele.



   Pe inelar si pe aratator am aplicat doua straturi de oja gri.


Dupa ce s-au uscat, am aplicat doua straturi de lac cu particule lunguiete aurii cu reflexii colorate si sclipici peste unghiile date cu oja aurie.



   Iar peste unghiile cu oja gri am aplicat doua straturi de lac cu sclipici argintiu. Pentru un efect mai intens as recomanda inca o aplicare.

   Nu am mai dat cu lac deasupra.

























   Produsele folosite, in ordinea aplicarii:


  • Avon Adhesive base coat
  • Classic nr. 105 (oja alba)
  • Farmasi nr. 63 (oja aurie)
  • Gabrini nr. 14 (oja gri)
  • Natty Orkide nr. 342 (lacul cu particule aurii colorate lunguiete si sclipici)
  • Farmasi nr. 79 (lacul cu sclipici argintiu)


   Mi-ar fi placut sa fac unghiile si altfel, in argintiu si auriu dar fara particule aplicate deasupra, doar oja sau oja cu sclipici. Poate o sa gasesc ceva dragut, pana acum nu am gasit auriul si argintiul perfecte.


   Nu stiu cator fete o sa placa manichiura asta, sclipiciul nu este alegerea tuturor.  Oricum eu doar m-am jucat, mereu experimentez, nu iau in serios facutul unghiilor. 


   Va pupacesc cu drag pe toate si va urez sa aveti un sfarsit de samptamana minunat!

   Pe curand...


6 comments:

  1. mie imi plac ambele...merg bine de srabatori :)mie iimi plac ojele cu sclipici

    ReplyDelete
  2. mie mai nou imi plac numai astea cu sclipici.. oricum, cata vreme lucesc un pic, I'm happy.. din pacate ma omoara timpul de asteptare pana se usuca unghiile..cred ca mi-as schimba zilnic culoarea daca nu as pierde vremea cu uscatul..

    ReplyDelete
  3. Ramy,

    O sa mai fac astfel de manichiuri cu sclipici.

    Te pup!

    ReplyDelete
  4. Michaela,

    Fa-le seara cand nu ai treaba sau fa-le inainte sa te uiti la film,trece timpul mai usor in timp ce se usuca.

    ReplyDelete
  5. Silvia Postolatiev,

    Thanks! :)

    ReplyDelete