Monday 10 September 2012

My week in photos (20)

   Bunaaaa! Ce ati facut in week end? Noi ne-am desfatat simturile cu pizza, peste, crema de ciocolata si amandine. Nu toate odata :)) Si cine sesimtea plina dupa? Eeeeu! Cum fac eu sa renunt la pizza si la dulciuri aaa? Hai la pizza nu e chiar asa de greu insa dulciurile sunt drogurile mele :D Deja visez la niste eclere delicioase de la Carrefour. Daca nu stiati, cei de la Carrefour au in zona de patiserie eclere la casoleta de plastic, cate doua intr-una. Sunt fie cu ciocolata, fie cu vanilie, fie cu ness. Vaaai si ce gust au! Nu credeam sa imi placa atat de mult pentru ca de obicei doar cofetariile (si nu toate) au retete bune si le ies gustoase. Costa 7 lei parca. Chiar asta seara o sa mergem sa luam. Doua caserole! Mmmmhmmm! Somebody stop me! :))

 Gata cu vorba, pozele!

   Luni / Monday

 
   Ro: Ceaiul de menta ma ajuta mereu sa ma simt mai bine pentru ca e foarte racoritor si gustos!
  
   En: Mint tea always helps me feel better because it is very refreshing and tasty!



   Marti / Tuesday


   Ro: Un pic din ceea ce urmeaza sa va arat saptamana aceasta. Mare parte din acea zi mi-a petrecut-o gandindu-ma la aceste noi cosmetice :p Multumesc Loredana! ;)

   En: A sneak peek of what I`ll show you this week. Most of that day I spent my time thinking of  these new cosmetics :p Thank you Loredana! ;)



   Miercuri / Wednesday


   Ro: Iesire cu fetele. Mihaela mi-a daruit aceasta bratara adusa de la Oceanul Atlantic. Love it!

   En: Going out with the girls. Mihaela gave me this bracelet that she bought from her trip to The Atlantic Ocean. Love it.



   Joi / Thursday


   Ro: Vestimentatia pentru noul video filmat in acea zi.

   En: The outfit for the new video I filmed that day.



   Vineri / Friday


   Ro: Cumparaturi la miezul noptii.

   En: Midnight shopping.



   Sambata / Saturday (2)


   Ro: Sus pe canapea :)) Parca e o pisica, nu alta!

  En: On the couch :)) Just like a cat!




   Ro: Delicios si sanatos!

   En: Delicious and healthy!



   Duminica / Sunday


   Ro: Si baietii simt nevoia de atentie si iubire sa stiti ;)

   En: Boys need attention and love too you know ;)


   Va urez sa aveti o saptamana frumoasa si sa mancati mai multe fructe si nu atatea dulciuri ca mine:p Va pup cu drag pe toti!

   Pe curand...


6 comments:

  1. Ce bine ca nu am probleme cu dulciurile...dar sa imi ia cineva rosiile ca in ultima vreme merg doar cu slanina:)) Foarte multe lucruri frumoase ai pozat saptamana trecuta:)

    ReplyDelete
  2. Dia,

    Multumesc!Ma bucur ca ti-au placut!

    Ai mare grija cu colesterolul,te rog.Tata a facut infarct din cauza asta...
    Mananca mai bine carne slaba.

    Eu o sa incerc sa inlocuiesc dulciurile cu fructele si cu gustarile mai sanatoase.

    Te pup!

    ReplyDelete
  3. si eu sunt dependenta de dulciuri..... si eclerele imi ies chiar fff bine.. :D:D:D
    am postat si eu week in photos ieri.. :D

    te pup!

    ReplyDelete
  4. Cherry Queen,

    In afara faptului ca putem face diabet si ca afecteaza dintii si nu numai,dulciurile imi provoaca neplaceri la stomac deci clar trebuie sa reduc consumul lor!

    O sa ma uit.

    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Sa vezi ce eclere au cei de la cofetariile Georgy...unul e cat doua din alea de la Cora...si muuult mai bune. Sa le incerci neaparat.

    ReplyDelete
  6. Alexandra,

    Da?Aaa pai sigur o sa ma uit dupa ele!Saru`mana pentru pont!

    Te pup!

    ReplyDelete