Friday 5 February 2016

My week in photos (197)

   Ziua buna! Multumesc tuturor celor care mi-au lasat comentarii la postarile anterioare mai personale! Cuvintele voastre mi-au incalzit inima! Ca un mic update despre mine va pot spune ca ma simt oarecum mai binisor. De ce spun asta? Cumulul de ganduri si sentimente adunate de-a lungul anilor nu aveau cum sa se disipeze intr-un timp atat de scurt. Sunt foarte multe frustrari bine sedimentate si va fi nevoie de multa rabdare si consiliere pentru ca vindecarea sa inceapa. Pentru moment apele sunt putin mai linistite, nu atat de tulburi ca acum doua saptamani desi trec in prezent printr-un conflict cu cineva apropiat, nu sufleteste dar este o persoana pe care o vad destul de des. Situatia este foarte tensionata, tacerea dintre noi penibila dar probabil ca tot raul este spre bine. L-am rugat pe Dumnezeu sa faca in asa fel incat aceasta persoana sa isi arate adevarata fata, nu mai suportam sa vad  si sa simt atata falsitate. Chiar ma intreb cum se va rezolva aceasta situatie pentru ca lucrurile sunt complicate avand in vedere ca sunt implicate si alte persoane. Las in mainile Lui sa aranjeze cum este mai bine pentru mine. In paralel ma voi ruga asa cum m-a invatat mama acum mult timp: "Doamne intoarce la bunatate si la rugaciune pe toti vrajmasii mei", ceea ce va sfatuiesc si pe voi sa faceti, indiferent ca aveti sau nu persoane rautacioase in preajma voastra. Anul acesta am aflat ca aceasta scurta dar eficienta rugaciune a fost recomandata de catre Parintele Gherontie Puiu de la Manastirea Caraiman din Busteni, loc drag sufletului meu. Daca doriti sa aflati mai multe despre aceasta rugaciune dar si despre acest om minunat cautati povestea sa online. Ceea ce veti descoperi va va uimi si cred eu ca va va impresiona. 

   Pozele saptamanii trecute. Hai sa incepem!


   Luni / Monday



   Ro: Retetele naturii.

   En: Nature`s recipies.



   Marti / Tuesday (2)



   Ro: Un baiat frumos! :)

  En: A beautiful boy! :)





   Ro: O rasfatata! :)

   En: Spoiled one! :)



   Miercuri / Wednesday (4)



   Ro: Fascinata...

   En: Fascinated...





   Ro: In afara Bucurestiului.

   En: Outside Bucharest.





   Ro: Pizza lui Silviu de la Lidl.

   En: Silviu`s pizza from Lidl.





   Ro: Si gnocchi ale mele, tot de la Lidl.

   En: And my gnocchi, also from Lidl.



   Joi / Thursday (2)



   Ro: Zebruta mea frumoasa! 

   En: My beautiful zebra!





   Ro: Paine cu cartofi si ceapa. O gasiti la Lidl.

   En: Potato and onion bread. You can find it at Lidl.



   Vineri / Friday (3)



   Ro: Grapefruit si banana blenduite.

   En: Blended grapefruit and banana.







   Ro: Stateam pe covor si ne uitam la un film cu mancarica in fata :)

   En: Sitting on the carpet and watching a movie with some food in front of us :)



   Sambata / Saturday 



   Ro: Lunguiata mea :))

   En: My long girl :))



   Duminica / Sunday (3)







   Ro: Macar in parc a mai ramas zapada. Yeee!

   En: At least in the park there is still some snow. Yeee!



   Sa aveti o zi frumoasa ca voi! Va pup!


   Pe curand...

5 comments:

  1. mereu cand ma uit la tine pe blog trebuie sa fiu bine mancata inainte. )))
    o multime de bunatati gasesti la Lidl din cate observ. :D
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cherry Queen,

      :)) Si eu patesc la fel cand ma uit pe blogul Ramonei.

      Da,iubesc acest magazin si imi pare rau ca nu fac cumparaturi acolo mai des.

      Te pup si eu!

      Delete
  2. Luiza,

    Multumesc!La fel iti doresc si eu!Decizii intelepte pentru schimbari benefice!

    ReplyDelete
  3. Tu si bunatatile tale! Eu sunt la o oarecare "dieta", respectiv incerc sa mananc mai putin si mai sanatos. La dulciuri inca nu am renuntat complet, doar zaharul am reusit sa il inlocuiesc de cateva luni cu stevia sau siropul de artar, sau agave.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vision By Mila,

      Iti recomand ca in loc de o oarecare dieta sa adopti mai degraba un regim DE VIATA sanatos insa nu restrictiv.O sa iti fie mai usor asa si o sa ai si rezultate.Bafta multa!
      Te pupacesc!

      Delete