Saturday 25 October 2014

Polyvore outfits (2)

   Va salut! In aceasta zi rece de octombrie vreau sa va propun doua tinute, alcatuite pe site-ul Polyvore.

   Fall in the city



    Predominand doua nonculori, negrul si griul, primul strat adaugat a trebuit sa fie colorat, chiar daca uni si pentru a da putin dinamism tinutei am gasit si o esarfa care pe langa faptul ca protejeaza gatul de vant, cred eu ca o si scoate din banal datorita imprimeului. Cele doua piese vestimentare se pun in valoare una pe cealalta prin alaturarea lor. De asemenea am stat departe de cizme in culori inchise pentru a obtine un outfit mai luminos si am optat pentru un toc mic, comod. 
   Cercei simpli, cu piatra, nimic voluminos pentru a nu se "ciocni" cu esarfa iar la mana o bratara-ceas, un model interesant, in trend, care s-a tot purtat si vara trecuta si care sunt de parere ca ar trebui pastrat in continuare.
   O geanta visinie pentru a tine toate lucrurile de care avem nevoie intr-o zi plina de activitati, dar care nici sa nu semene cu o sacosa de cumparaturi si nici cu o geanta de seara. De aceea am cautat un model incapator dar nu oversized, cu o forma practica dar care este mai cocheta datorita lantului si a celor doua aplicatii aurii.
   Daca tot suntem imbracate pana in gat, macar prin micile artificii de frumusete sa fim mai atragatoare, asadar niste buze facute cu un lipstain rosu, aplicat cu atentie, mai stins sau cu generozitate, in functie de preferinte. Ochii raman naturali, un fard fin, intr-o nuanta neutra, delicata. Iar pe unghii aplicam o oja visinie, culoare puternica, specifica anotimpului, care se potriveste cu geanta.
    


   Comfy and playful



  
   Daca vremea este mohorata atunci tinutele sa fie vesele! Sa fim optimisti! M-am axat pe o culoare care imi place foarte mult, verdele si astfel am ales un pulover gros, asimetric, accesorizat cu un colier statement auriu, cu tot felul de aplicatii metalice si cercei simpli, tot aurii. Acest gen de pulover se poarta cu umarul gol dar pentru a nu ne fi racoare, am ales un maieu negru, care desi se va vedea, nu va avea un aspect inestetic, ba dimpotriva.
   Pentru ca manecile puloverului sunt foarte lungi si se aduna in jurul incheieturii, o bratara nu ar fi ajutat cu nimic insa un inel dragut, cu inimioare va completa tematica outfitului.
   In partea de jos o pereche de jeansi maronii, mulati, ca sa echilibram partea de sus si niste ghetute negre cu multe catarame. 
   Geanta stil casual sa fie si ea colorata, intr-o nuanta care sa ne incalzeasca sufletul! 
   Sa nu uitam de umbrela! Si de ce nu ar fi si ea speciala? Un imprimeu chic, in carouri sau orice altceva ne incanta privirea.


   Sper sa va placa si sa va inspire!


   Pe curand...
   

4 comments:

  1. imi place mult cum ai asortat tu -imi trebuiesc atat de multe dar stiu ca nu mi le permit momentan lista este facuta pentru fetita este in crestere si eu mai pot astepta .. pop

    ReplyDelete
  2. Super alegerile. Îmi plac foarte mult ținutele.

    ReplyDelete
  3. Claudia_mami,

    Multumesc!

    Si eu ar trebui sa imi mai achizitionez cateva elemente necesare unei garderobe complete dar vorba ta,altele sunt prioritatile.Totusi sunt sigura ca in timp,fara sa imi propun,o sa le strang.

    Te pup!

    ReplyDelete