Saturday 30 April 2011

Short post on a weird day...

   Dragilor, astazi am avut niste probleme personale si nu am avut starea potrivita sa postez ceva pana dupa amiaza. Nici acum nu sunt foarte impacata cu anumite lucruri dar ma simt mai bine sufleteste. Evident le datorez asta iubitelor mele fetite.
   Va voi lasa cu o melodie care imi place foarte mult, pe care am inceput sa o reascult zilele trecute, inclusiv astazi si eu ma voi duce sa ma indop cu paste si tiramisu. Am fugiiit ca e foamea MARE!



   LATER EDIT: I`m baaaaack and I`ve got new pictures!




   Portiile noastre de fomisti! :)




   Nu stiu exact- exact ce a pus mama la paste dar din cate am observat au continut bucatele de sunca de pui, marar, chimen, branza sarata, piper si parca boia dulce.
Imi ploua in gura desi am mancat deja dar pentru ca au mai ramas cred ca o sa dau iama prin frigider chiar daca este ora 2 noaptea! Stiu ca ingrasa dar de mine nu se lipeste nimic (macar de as mai pune cateva kilograme in plus), sanatos nu este pentru ca acum digestia nu isi mai face treaba ca in timpul zilei daaaar mi-e poftaaa! Kill me! 




   Furculita mea preferata! Parca este pentru pitici :p




   Prajiturele tiramisu. Dezamagire! Au gust bun dar blatul este prea uscacios, crema este prea putina si prea dulce. Verdict: nu-i pe gustul meu!
   Iubitului meu i-au placut desi nu prea a mancat el tiramisu. Eeeee, ce stie el! :p


   Dupa masa am stat cu fetele. Trei dintre ele au vrut afara si ce credeti ca a vazut iubitul meu pe jos?




   
   Nico, daca citesti, scuze! Ii este frica de soparle :p


   Ca sa va dovedesc ca nu era o amenintare pentru societate, priviti aceasta vietuitoare cum statea sa o mangai. 


   Aaaa! So cute!

   Pupici de la mine si de la noua mea prietena! ;)

   Pe curand...

6 comments:

  1. Problema nu e ca ti s-a gacut tie pofta, ci ca mi s-a facut mie si eu nu am spaghete in frigider:). Acuma am sosit si dupa 3 zile de mancat neregulat nu mi-ar strica spaghetele tale:) Foarte frumoasa soparla, imi plac soparlele si stiu cum e cu fetele astea carora nu le plac soparlele, cred ca ii o adevarata fobie si asta ca fatin ea cu care am fost in excursie a urlat azi toata ziua ca numa soparle i se parea ca vede...scuza gramatica da mi se inchid ochii aici:)

    ReplyDelete
  2. :)) Hai ca l-ai facut pe iubitul meu sa zambeasca!Pana sa ciotesc eu comentariul l-a citi el :p
    Am mancat atunc spaghete iar doua dintre fetele mele m-au latrat si m-au marait pentru ca vroiau si ele.Animalele sunt ca oamenii, la fel de posticioase!
    O fi fobie,nu stiu dar unora le este si scarba desi nu intelege de ce...
    Nu-ti face grija pentru exprimare,inteleg cum este sa cazi din picioare si sa fie un efort mare doar vorbitul ;)

    ReplyDelete
  3. yummy!





    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    (there's a GIVE-AWAY)

    ReplyDelete
  4. :) Thanks for telling me ;)

    ReplyDelete
  5. Mi s-a facut fomica:)) hihihi:)

    Ce draguta e soparla:)
    Tare mult iubesti animalele;))

    ReplyDelete
  6. Cand revad pozele mise face si mie mai ales ca acum este timpul sa iau masa :p

    Nu-i asa?Stiam eu ca exista si oameni care le plac!
    M-a sunat prietena de care spuneam in postare ca sa imi spuna ca aproape a lesinta cand a vazut-o pe blog :))
    Da,animalele sunt ca niste copii in fata mea.

    ReplyDelete