Monday 11 April 2011

My dresses I


   A new week a inceput si odata cu ea incep si eu o noua postare. La cererea bloggeritei Dia scot niste poze de la naftalina pentru a va arata cateva dintre rochiile mele.
   Daca va asteptati la tinute elaborate, compuse din haine de firma, accesorizate cu detalii glam si avand un look impecabil, veti fi dezamagite. Sunt o fata simpla, port exact ce imi place, nu ma iau dupa etichete, dupa tendinte decat daca mi se potrivesc iar aspectul meu este unul natural, pozele nu sunt modificate in Photoshop, nu am cine stie ce coafura pompoasa sau eu stiu ce machiaje simandicoase. Sunt doar eu, o fata comuna, banala si copilaroasa. Asta va prezint astazi! (sa nu radeti de fata mea de copil, va rog! :p)
   Acum ca v-am avertizat sa ii dam drumul!

   
   Prima rochie este dintr-o matasica si este un model vintage care a fost modificata pentru mine, primita de la bunica mea iar cea de a doua a fost a mamei mele, la fel si cureaua rosie ;) In spate se petrece in V si are o banda argintie pe margine. Este o rochie care ma duce cu gandul la femeile anilor 50.


   Rochia alba cu floricele am cumparat-o anul trecut si am purtat-o asta vara. Este dintr-un material placut la atingere si este taiata sub sani just the way I like it. Rochia verde este de fapt o bluza :)) O port ca rochie vara la mare. Uitandu-ma la poza asta ma apuca tristetea pentru ca sandalele acelea maronii legate pe glezna sunt printre favoritele mele si momentan sunt cam "bolnavioare" asa ca tre` sa le duc la "spital" pentru ca acusica o sa vina vremea lor!


   Din nou, o rochie care a apartinut mamei si una cumparata de mine, dar care poate fi purtata si ca bluza la niste colanti. Este perfecta pentru club!


   Ambele rochii sunt cumparate de mine, cea scurta are manecile ca aripile unui fluture, este usor umflata in partea de mijloc iar jos are o banda pentru a nu se ridica. Rochia in carouri face parte din aceeasi categorie "50`s style" si pe cat de cocheta, pe atat este de lejera si usor de intretinut.


   O rochie neagra simpla, formala, stil sotie de diplomat :p care se poate purta atat la o cina cat si la servici. 
   Cealalta rochie este din matase, it`s very girly si racoroasa.


   Prima rochie este un model mai ciudatel in fata si in spate, pe mijloc fiind mai scurta decat in parti. Imi place cum se muleaza materialul pe corp si imprimeul ii da un aer deosebit. A doua rochie se poate purta numai seara si este de efect desi linia ei este simpla si dreapta.
    Ce parere aveti despre rochiile care au la baza gatului un fel de banda ca un colier? Aceasta rochie nu am imbacat-o pana acum dar imi place pentru ca este impunatoare, serioasa prin croiala sa dar fara sa fure din feminitatea pe care si-o doreste orice femeie. In partea de jos are o banda de catifea.
   In a doua imagine este o rochie cu care am fost imbracata de un revelion. Este taiata sub sani unde are aplicata o curea din paiete, apoi este usor bufanta si jos materialul este elastic si imbraca aromios forma soldurilor. Aici am asoratat-o cu un bolero pentru ca are bretele si m-am gandit ca se potriveste mai bine locului unde mergeam si anotimpului.


   Doua rochii pe care le iubesc! Prima este stil gogosar iar a doua stil office. Sunt foarte comode si nu prea mai este nevoie de cine stie ce accesorii pentru ca detaliile de pe ele fac totul.


   Eeeei si acum niste rochite pentru toamna si iarna. Daca este rece afara nu inseamna ca trebuie sa ne infofolim cu haine foarte groase, largi, mari si lipsite de stil nu? Corect! Cheia unui look sofisticat in anotimpul rece este suprapunerea. Daca stim sa combinam mai multe piese vestimentare, nici nu degeram si nici nu ne pierdem din farmecul personal. In prima poza eu purtam acea rochie fara nimic altceva pe sub ea insa de obicei o port cu o bluzita subtorica, cu o jachetica sau cu o helanca. 
    Rochia tricotata este printre preferatele mele pentru ca design-ul este original si sweet.

  Who doesn`t love red dresses?! Aceasta rochie in special o am de cativa ani buni si este la loc de cinste in top-ul rochiilor mele favorite. Calduroasa, senzuala si feminina datorita croielii.
   A doua rochie este stil gogosar iar aici am purtat-o cu o helanca tot neagra pentru ca tin doliu.


    Acestea au fost cateva dintre rochiile din garderoba mea. Majoritatea pozelor nu sunt recente (se vede ca aveam parul lung in multe poze). Daca nu a fost prea plictisitoare, va mai astept si la  alte postari asemanatoare (o sa urmeze si partea a II-a, de aceea am pus acel I din titlu ;) )

   Sa aveti o saptamana cu parfum de margaritar!

   Pe curand...





6 comments:

  1. maaaaama cate rochii ai!si eu trebuie sa imi cumpar cateva,am tare putine...pana vara trecuta umblam tot tp in pantaloni scurti/ 3/4 si cu adidasi in picioare :))

    ReplyDelete
  2. Pantalonii sunt mai safe cand bate vantul sau cand urci scarile ;) dar rochiile sunt atat de racoroase si nici nu trebuie sa te complici sa mai alegi mare lucru dupa.Tragi rochia pe tine si esti 90% gata,mai trebuie niste cercei,un lantisor,o bratara,inel(asta in functie de fiecare)si niste sandale,pantofi sau balerini.

    ReplyDelete
  3. Waw..ma bucur ca ai facut postarea:). Foarte dragute rochiile tale, imi plac, multe sunt si pe stilul meu. Abia astept partea a doua.

    ReplyDelete
  4. Trebuia sa o fac,respect cererile followerilor mei ;)

    ReplyDelete
  5. Ce de rochite...am pus ochii pe cateva care imi plac enorm :D trebuie sa merg sa imi caut si eu :))

    ReplyDelete
  6. Colourful.makeup,ma simt flatata ca ti-au placut rochitele.
    Sa ai spor la cautari si sa gasesti ceea ce iti doresti!

    ReplyDelete