Sunday 3 April 2011

Sa ne jucam cu imaginile!


   1. Ce te face sa-ti lingi degetele?

                                            Amandina cu crema de unt 


                                                                      Tiramisu
                                                                           Frisca


                             Budinca de ciocolata


            Salam de biscuiti NUMAI cel facut in casa



   2. Ce-ti incanta ochii?

                                                                Need I say more? :))


                                       Trandafirii


                                  Bijuteriile arabesti


                                       Thailanda


                                            Alpii


   3. Ce-ti place sa atingi?

                                           Iarba 




                                          Cateii




                      Muschii de pe copaci sau pietre




   Dar in primul rand imi place sa ating parul iubitului meu ;)

   4. Ce mirosuri te incanta?

                                          Ploaia 




                                                                  Chanson d`Eau


                           Lumanarile cu scortisoara


                                        Mirul



        Air Wick FRESHMATIC cu vin fiert cu scortisoara


                                                                        Liliacul


                                                                   Florile de tei


                                        Rasina


   Dau mai departe urmatoarelor:


   M-a amuzat acest joculet preluat de la Miss Z.

   O duminica linistita va doresc si ne "vedem" maine!

  Pe curand...



7 comments:

  1. Mersi foarte mult, Ela! Mi-a placut poza cu Sephora :)) Si cea cu catelul micut e supeeer dulce!

    ReplyDelete
  2. si mie imi place mirosul de tei :X

    ReplyDelete
  3. Hey,Lili!Te pup!Cu cea mai mare placere!
    Iubitul meu e obisnuit ca am o obsesie fata de acest magazin :)) Saracul,viseaza sa aiba foaaaaarte multi bani,sa intre acolo si sa zica "Vreau cel putin un produs din tot ce aveti aici,pentru iubita mea!" :)) L-am marcat,bietul de el incat dorinta mea a devenit dorinta lui :))
    Catelusul acela mi-a placut si mie tare mult si m-am gandit ca o sa va placa si voua pentru ca este atat de micut si dulce ca un bebelus.

    ReplyDelete
  4. Libertat,mirosul acesta imi aminteste de copilarie cand culegeam florile de tei cu bunica mea ca sa imi faca ceai.Those were the days!
    Te pup! :)

    ReplyDelete
  5. mi-ai facut pofta de salam de biscuiti, evident cel facut in casa este cel mai bun =p~ :))

    ReplyDelete
  6. :p Si mie mi-e o pofta de salam de biscuiti dar nu am ce imi trebuie pentru a preepara acum macar o portie mica :( Te pup,Andreea!

    ReplyDelete
  7. Cele mai frumoase randuri citite

    Look into my web-site: anunturi gratuite

    ReplyDelete