Thursday 25 June 2015

My week in photos (164 and 165)

   Va salut si va pup! Asa cum v-am spus, here I am! Multe poze adunate din cele doua saptamani, cand am lipsit. Enjoy!


   Week 164

   Luni / Monday (3)


   Ro: Haine sport, muzica si apa si e atat de usor sa facem miscare!

   En: Sport clothes, music and water and it`s so easy to exercise! 




   Ro: Ma simteam asa de bine dupa miscare! La dus cu mine!

   En: I was feeling so good after exercising! Shower time!



  

   Ro: Cina tarzie!

   En: Late dinner!



   Marti / Tuesday (3)


   Ro: L-am obosit nitel :) 

   En: Got him a bit tired :) 




   Ro: Tinuta mea de seara :P

   En: My outfit of the evening :P




   Ro: O gustare delicioasa si fresh!

   En: A delicious and fresh snack!



   Miercuri / Wednesday (2)


   Ro: Sa mergem la veterinar!

   En: Let`s go to the vet!




   Ro: Superba descoperire!

   En: Superb discovery!



   Joi / Thursday 

   Ro: Nu am facut poze.

   En: I didn`t take any photos.



   Vineri / Friday (2)



   Ro: Multumesc!

   En: Thank you!



   Sambata / Saturday (2)


   Ro: Yum!

   En: Yum!




   Ro: :) Iubeste mami ursuletul panda!

   En: :) Mommy loves her panda bear!  



    Week 165

   Luni / Monday (4)


   Ro: Duminica a fost o zi oribila deci si luni a inceput prost. Ei bine ploaia s-a ocupat de asta si m-a facut sa ma simt mai bine!

   En: Sunday was a horrible day so Monday started bad as well. Well, took care of that and made me feel better!




   Ro: Si apoi a iesit soarele! Intotdeauna iese! 

   En: And then the sun came out! It always does!




   Ro: O prietena veche, Fulg de nea! :)

   En: An old friend, Snow flake! :)




   Ro: Tort de bezea si cremsnit.

   En: Meringue cake and millefeuille.



   Marti / Tuesday 


   Ro: Unul dintre membrii echipei de la AA Medical Vet (click pe nume pentru a accesa pagina de Facebook) :)

   En: One of the members of the AA Medical Vet ( click on the name to access their Facebook page) team :)


   Miercuri / Wednesday


   Ro: Taz se recupera dupa anestezie.

   En: Taz recovering from the anesthesia.



   Joi / Thursday (3)


   Ro: Ca sa nu se mai imprastie mancarea peste tot :) 

   En: So that the food won`t spread everywhere :)





   Ro: Salata cu chiftele de naut.

   En: Salad with chickpea patties.



   Vineri / Friday (2)


   Ro: O surpriza frumoasa de la prietena mea, Daniela.

   En: A beautiful surprise from my friend, Daniela.




   Ro: O bufnita facuta de ea! Nu-i asa ca este talentata? Are si pagina de Facebook, daca vreti sa vedeti ce mai stie sa faca. Dati click AICI

   En: An owl hand made by her! Isn`t she talented? She has a Facebook page, so if you want to see what else she knows to do. Click HERE!



   Sambata / Saturday (7)


   Ro: Alearga, alearga!

   En: Run, run!




   Ro: Un baiat mare era insistent cu fetita mea asa ca a trebuit sa o iau in brate :)

   En: A big boy was being insistent with my little girl so I had to pick her up :)




   Ro: Selfie cu Cora in timp ce o asteptam pe mama.

   En: Selfie with Cora while waiting for my mother.




   Ro: Pana ajungem acasa o sa trag un pui de somn. Zzz!

   En: Until we get home I will get some sleep. Zzz!




   Ro: Gratar pe ploaie! Cartofii inca nu erau gata. Daca nu se vad este pentru ca erau ascunsi pe undeva prin stanga.

   En: Barbecue in the rain! The potatoes weren`t ready yet. If you can`t see them it`s because they were hidden somewhere on the left .


  


   Ro: Stapanul inelelor...aaa...al gratarului, adica :D

   En: The Lord of the rings...aaa... of the barbecue, I mean :D



   Duminica / Sunday (3)


   Ro: Preferata mea!

   En: My favourite!




   Ro: In parcarea de la Hornbach.

   En: In the Hornbach parking lot.




   Ro: Ploaia ma face sa zambesc!

   En: Rain makes me smile! 



   Va pup! Sa aveti o seara linistita!


   Pe curand...




4 comments:

  1. Ce bine arata acele chiftelute de naut, nu am incercat niciodata sa fac, am facut supa de naut si este foarte buna.
    Ce silueta frumoasa ai, te invidiez sa stii :) Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramona,

      Asta e varianta prajita,sunt facute de mama lui Silviu dar eu as vrea sa invat una mai sanatoasa,ceva mai usor dar la fel de delicios.

      Multumesc!Si eu te invidiez dar pentru altceva,pentru armonia din jurul tau.Iar in ceea ce priveste silueta,tu esti insarcinata,e si normal sa ai kg in plus dar chiar si asa esti mamica sexoasa!Iar in rest,arati foarte bine din punctul meu de vedere,ca o femeie reala,nu din aia din reviste photoshopata!

      Si eu te pup!

      Delete
  2. tortul ala arata demential. mi-ai facut o pofta teribila. :)))

    ps. arata bine in haine sport. :)
    puuup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cherry Queen,

      :) Nu am apucat sa mananc prea mult din el fiindca era foarte dulce si eu mancasem deja alte dulciuri dar as vrea sa mai incerc si alta data :P

      Merci frumos! Sunt cele mai comode si ma simt in largul meu in astfel de haine sau macar cu incaltaminte sport.Ador si eleganta si tocurile dar sport e mai fun,ma pot dezlantui :P

      Te pup!

      Delete