Friday 6 February 2015

Jurnal de vacanta (decembrie 2014- ianuarie 2015) - A doua zi - Revelionul

   Hey! Cand am iesit astazi din casa m-a lovit un aer rece, rece, am facut cativa pasi pe strada si a inceput sa bata vantul asa ca a trebuit sa imi pun gluga peste caciula si am ridicat fularul peste gura ca sa imi fie cald si bine. Pana si Silviu s-a imbracat mai gros, el care e incapatanat de obicei si iese mai cum o fi, astazi si-a luat singurel, fara sa fie nevoie sa il conving, o vesta groasa peste jacheta (o veti vedea in aceasta postare) :)
   Din cate am inteles de la mama, dupa amiaza o sa ninga :) Yeeee! Ma bucur asa de mult, eu nu m-am saturat de iarna, ba chiar mi s-a parut ca pana acum cu mici exceptii, am trait o toamna mai rece. Sper sa ninga foarte mult, sa se puna peste tot si sa fie iar orasul un taram de poveste!


   Sa continuam cu pozele de la munte. Acum va voi arata cateva poze de la Revelion. Ne propusesem sa sarbatorim pe partie, oricat de frig ar fi si a fost! -22 grade!  Dar nu regretam deloc pentru ca am am inceput anul asa cum ne-am dorit si unde ne-am dorit, singuri si veseli.
   Tinuta a fost una un pic mai speciala fata de ceea ce purtasem pana atunci, adica in loc de pantaloni de fas si bocanci am ales ceva mai casual. Evident ca ar fi fost o nebunie sa ne fi imbracat in rochie cu tocuri, eu iar Silviu costum si pantofi. Am fi aratat ridicol si am fi dardait si racit sigur! Asa ca ne-am multumit cu ceva modest dar mai practic: eu am purtat pulover negru cu paiete, care mi s-a parut ca e mai de sarbatoare si fiind si nou, am rezolvat-o si cu traditia din fiecare an. Accesorii argintii si cizme. Mi-am accentuat machiajul din timpul zilei, buzele le-am facut intr-un rosu intens iar unghiile intr-un alb sidefat cu un top coat cu glitter argintiu. 
   Silviu a purtat un pulover bleumarin, blugi si bocanci, care s-au potrivit cu tinuta nefiind model sport si ca lucruror nou a avut caciula, care mie mi se pare ca il avantajeaza si i-a acoperit urechile si fruntea cu totul. 
   Asadar un compromis bun pentu un revelion petrecut la munte, afara, pe zapada. Eu una, indiferent unde sarabatoresc trecere dintre ani ma imbrac mai deosebit, ma aranjez, chiar si daca stau acasa pentru ca nu vreau sa simt ca este o seara obisnuita. Asa fac de cand ma stiu, am preluat acest obicei de la parintii mei care reuseau sa transforme o seara banala, petrecuta in familie in ceva frumos si luminos!





























































   Cand ne-a luat frigul de tot am plecat spre vila, unde ne-am schimbat in hainele de casa, am dat cateva mesaje si ne-am felicitat familiile si prietenii. Am rontait niste te miri ce-uri si apoi am urmarit programul de Craciun al lui Andre Rieu. Fusese difuzat in acea seara dar cum am ajuns mai tarziu in camera nu am prins tot, asa ca am recuperat noaptea, cand au dat reluarea. Superb! Iubesc astfel de muzica si distractie de calitate!
   Acesta a fost Revelionul nostru. Fara alcool, fara mancare greoaie, fara tinute de gala dar a fost pe gustul nostru si noi ne-am simtit bine asa.    

   
   Caciula - No name
   Cercei - No name 
   Canadiana - Meli
   Fular - No name
   Manusi - 3M
   Colier - Handmade by me
   Pulover - Esmara
   Pantaloni - RE & X Jeans
   Cizme - Graceland


   Caciula - No name
   Fular - No name
   Canadiana - Adidas
   Vesta - Anapurna
   Manusi - 3M
   Pulover - KSN (Kosan Collection)
   Bratara argint - No name (cadou)
   Blugi - Clockhouse
   Bocanci - Highland Creek
   

   Va pup!


   Pe curand...

5 comments:

  1. Hi,

    I would like to let you know that we are selling
    high PR Tumblr blogs. I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.

    And you also know how costly it can be to have backlinks to this high PR blogs.


    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr
    were you can use as backlinks to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    My page :: Cheap High PR Tumblr Blogs

    ReplyDelete
  2. Thanks , I've recently been searching for information approximately this subject for ages and yours is
    the greatest I have came upon till now. But, what concerning the conclusion? Are
    you certain concerning the source?

    Also visit my blog post ... Unlock Her Legs system

    ReplyDelete
  3. Buna.
    Nu stiu cum sa incep , initial as' vrea sa iti spun ca am descoperit absolut intamplator blogul tau cautand un review pentru un produs si l-am gasit aici. Mi-a placut felul tau de a scrie' modul in care iti exprimi gandurile deschis.
    Esti atat de frumoasa, atat de simpa si de sincera .
    In doua zile am citit absolut toate postarile tale si m-am bucurat "alaturi de tine" , am suferit alaturi de tine si desi nu te cunosc personal ," face to face" vreau sa iti spun ca eati o persoana DEOSEBITA.
    Nu am intalnit de mult asa un om frumos.
    Ai un suflet frumos si o infatisare deasemenea f frumoasa.
    Esti naturala si fff frumoasa atat machiata cat si ne machiata.

    Condoleante pentru pierderea tatalui tau , ai grija de tine si fii convinsa ca oamenii DEOSEBITI vor razbii si vor ajunge unde vor si cum vor ei.
    Eu nu am blog insa am fost foarte impresionata de cum ai "vorbit" cu noi' cititoarele tale.
    Iti ,ultmim pentru idei, ganduri, pareri, review-uri si pentru fiecare postare in parte.

    Voi continua sa iti citesc blogul, chiar si asa din "umbra".
    Ai grija de tine si de cei dragi tie.
    Te pup cu drag,

    Iulia .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iulia,

      Cand am intrat sa verific blogul nu ma asteptam sa gasesc un comentariu atat de frumos.Multumesc mult.Sincer m-ai emotionat tare cu ce ai scris. M-au atins cuvintele tale...Orice sustinere inseamna ENORM pentru mine!Sunt o fire foarte sensibila,cum probabil ai observat de aici si apreciez orice lucru pozitiv din partea oricui.Iubesc lucrurile care creeaza emotii si lumina iar tu mi-ai oferit o raza foarte calda de soare cu minunatele tale cuvinte!Iti scriu asta printre lacrimi.Am trecut prin destule si am dat de oameni rai,carora nu le-a pasat de mine nici macar un pic, care m-au discreditat, care mi-au spus cu alte vorbe ca nu valorez nimic, ca nu o sa fac nimic, care mi-au ras in fata sau pe la spate cand nu aveau de ce sau chiar daca aveau,ar fi putut sa se abtina.Cuvintele urate,actiunile oamenilor lasa rani adanci iar eu nu sunt genul de om care sa stie sa faca fata foarte bine taisurilor "binevoitorilor".Chiar si asa incerc sa nu raspund la fel dar raman marcata.De aceea cand intalnesc sau cunosc chiar si virtual oameni care stiu sa priveasca dupa aparente ma simt binecuvantata si extrem de recunoscatoare.

      Iti multumesc pentru ca ma urmaresti!Pentru oameni ca tine merita sa mergem mai departe,pentru oameni ca tine merita sa continuam sa luptam zilnic ca sa facem lumea aceasta un loc mai bun!

      Te pup si eu si multumesc foarte mult pentru ca m-ai vazut asa cum sunt (nu ma refer la complimentele vis-a-vis de fizic) si nu cum vor altii sa creada ca sunt...

      Delete
  4. Ce outfit frumos ai avut, chiar daca ati fost pe zapada si pe partie, ai pastrat putin glamour cu acele paietele ;)

    ReplyDelete