Thursday 21 February 2013

Dragobete series: Outfit ideas

   Buna! Astazi va propun cateva tinute pe care le-am ales de pe internet dupa gustul meu dar care poate ca va vor placea sau macar poate va vor ajuta in luarea deciziei unei tinute perfecte fie pentru o intalnire romantica, fie pentru o iesire cu fetele in oras. In aceasta zi nu conteaza statutul de iubita, sotie, singura, conteaza starea de spirit si locul unde mergeti. So have fun and be in love with yourself and with life!

   Casual (casual-elegant):














   Elegant:









   Edgy:









   

   Pe curand...

8 comments:

  1. imi place foarte mult nr 3 din categoria casual!

    ReplyDelete
  2. Ramona,

    M-am uitat imediat sa vad despre ce tinuta este vorba si da,ti se potriveste,este exact stilul tau.

    Te pup!

    ReplyDelete
  3. votez cu poza pe care scrie "express" ;)

    ReplyDelete
  4. Michaela,

    Sexy dar comfy!

    Ti tuc!

    ReplyDelete
  5. Michaela,

    Multumim!A fost asa si asa...

    ReplyDelete
  6. Imi place blogul tau, il urmaresc cu interes...dar nu imi place ca acum scrii foarte rar, este enervant sa intri sa tot verifici un blog si sa gasesti mereu aceeasi postare....

    ReplyDelete
  7. Anonim,

    Imi pare foarte rau ca s-a intamplat sa absentez atat de mult!Ai dreptate.Si eu ma irit cand vad ca pe un blog e aceeasi postare si iata ca acum am procedat si eu asa.

    Multumesc pentru ca m-ai atentionat si pentru ca totusi ma mai urmaresti!

    ReplyDelete