Monday 7 May 2012

My week in photos (2)

   Ro: M-am tinut de promisiune si m-am intors cu poze din saptamana care a trecut. Enjoy!

   En: I`m back with photos of my last week as promised. Enjoy!

   Luni / Monday:


   Ro: Cerceii pe care i-am purtat la o rochie fuchsia.

   En: The earrings I wore with a fuchsia dress. 

   
   Marti / Tuesday:


   Ro: Papadiile din curtea mea.

   En: Dandelions in my back yard.


   Miercuri / Wednesday:


   Ro: Model dragut bluza.

   En:  Nice design on my blouse.


   Joi / Thursday:


   Ro: Luam micul dejun. Unul dintre iaurturile mele favorite.

   En: Having breakfast. One of my favourite yoghurts.


   Vineri / Friday:


   Ro: Am pus seminte intr-un ghiveci si voila! Pe cat de mic, pe atat de rau! Iuteeee!!!

   En: We planted seeds in a pot and voila! Don`t let the size fool you! Hot like fire!!!


   Sambata / Saturday:


   Ro: Seara intr-un balansoar.
   
   En: In the evening, in a rocker.

   
   Duminica / Sunday:


   Ro: Frumoase dar prea scumpe!
   
   En: Beautiful but too expensive!


   Ro: Pozele sunt editate toate, cu editorul site-ului de unde le incarc. M-am distrat experimentand tot felul de efecte. Sper ca v-au placut! Ne vedem lunea viitoare cu alte 7 poze!

   En: The photos are all edited on the site that I usually upload my pictures. I had so much fun experimenting all kinds of effects. Hope you like them! See you next Monday with other 7 photos!

   Pe curand...

2 comments: