Thursday 26 April 2012

Flormar concealer&powder

   Ramasesem fara anticearcan si pudra si cum cele mai ieftine alternative sunt firmele mici, am trecut prin Cora si am poposit pentru cateva minute la standul cu cosmetice ale celor de la Flormar.
   Mi-am ales ceea ce am crezut ca mi se potriveste desi lumina nu m-a ajutat prea mult fiind una artificiala si nici vanzatoarea nu era prea priceputa.
   
   Le-am achizitionat acum ceva timp dar am asteptat o perioada sa le folosesc pentru a-mi face o parere despre ele si a scrie acest review.

   Concealer solid



   Producatorii spun:  "Anti-ageing, anti-rid, fara uleiuri, acoperire maxima a cearcanelor si cosurilor, efect mat."


   Parerea mea:
   Nu am folosit niciodata un concealer sub forma lichida si desi sunt curioasa si pe viitor as incerca si asa ceva, de data aceasta am mers tot pe varianta cu care m-am impacat cel mai bine pana acum, cel solid.
Acesta are o cantitate maricica 3.5 g si se prezinta sub forma de tub, la fel cum sunt cele de la rujuri. Scoti capacul, rotesti tubul si iese anticearcanul.


   Nr. 05 Soft Beige

   Consistenta sa nu este prea groasa deci aplicarea nu este ingreunata in nici un fel, se intinde usor si se vede frumos pe piele. Pentru cei care au pielea uscata nu l-as recomanda caci si eu am portiuni mai uscacioase si pe acelea nu se comporta prea bine. Deci fie aplicati o crema si apoi va dati cu el, fie cumparati o varianta mai grasa sau de ce nu chiar lichida.


   lumina naturala

   Dupa un anumit timp intra in micile riduri sau linii fine ale ochilor asa ca este necesara fixarea sa cu o pudra sau evitarea zonelor din colturile exteioare ale ochilor.
   Nu acopera chiar orice imperfectiunie, cosurile au nevoie de un corector pentru a le schimba culoarea si abia apoi mascate cu un anticearcan iar in aceasta varianta rezultatul va fi cel dorit. De asemenea, cearcanele nu vor disparea complet dupa utilizarea sa, combinatia corector+fond de ten+anticearcan este garantia obtinerii unei priviri luminoase.


   lumina naturala


   BEFORE lumina naturala - AFTER lumina artificiala
   Precizez ca pozele au fost facute in monente diferite de aici diferentelede lumina si nuante ale pielii.
   Aici puteti observa cum se comporta folosit singur, fara alt produs. Avand in vedere ca am niste cearcane pronuntate, zona de pe pleoape dar si din jurul ochilor este mai inchisa decat restul fetei si total inestetica, ca sa nu mai spun de vinisoare, rezultatul oferit de anticearcan este uimitor de bun.

   
   Rezista pe piele destul de mult dar pentru rezultate de lunga durata sugerez folosirea sa peste un primer si fixarea cu o pudra intr-o nuanta mai deschisa decat restul fetei.


    Pudra Wet&Dry



   Producatorii spun:  "Pudra cu acoperire mare care are proprietatea de a regla excesul de sebum si a reflecta lumina dand un efect natural luminos."

   Parerea mea:

   Este o pudra compacta, care vine intr-un ambalaj alb de plastic, cu aspect elegant. Cutia am cumparat-o sigilata si acesta este deja un plus pentru mine! La interior, pe capac se gaseste o oglinda, pudra propriu-zisa care are o folie de protectie si sub ea un compartiment separat unde se afla un burete alb, pe care l-am incercat de doua ori atunci cand aplicarea cu pensula nu era suficienta pentru o acoperire mare.






   Din pacate nuanta care am crezut ca este cea mai potrivita pentru mine, nu o mai aveau, astfel ca am fost nevoita sa aleg alta care din pacate este un pic prea inchisa pentru tenul meu. Acest inconvenient nu m-a oprit sa o mai folosesc doar ca o aplic numai in anumite zone,nu pe toata fata: pometi(obraji), pe varful nasului, pe tample si/sau pe frunte si pe barbie.
   In zona de sub ochi nu aplic pentru ca acolo trebuie ceva care sa lumineze nu sa inchida.


   lumina naturala

   Dupa cum se intelege si din numele sau, se poate folosi atat uscata cat si uda. Nu am incercat cea de-a doua varianta insa folosita uscata si-a facut treaba. In portiunile uscate a accentuat cojitele si a devenit vizibila la suprafata tenului deci trebuie sa aveti si asta in vedere. Daca luati ca mine o nuanta usor mai inchisa poate inlocui cu brio pudra cu aspect de bronz sau acea pudra cu care va conturati fata, gatul si alte zone.

   Sunt doua produse de calitate medie, la preturi accesibile multor femei care sunt preocupate de aspectul lor fizic. Cu exceptia minusurilor amintite mai sus, sunt multumita de ele si sunt destul de tentata sa achizitionez din nou anticearcanul. 

   Voi ati folosit aceste doua produse de la ei? Cum vi s-au parut?

  Pe curand...

9 comments:

  1. Eu am folosit doar lacde unghii de la Flormar, dar trebuie sa recunosc ca acel anticearcan imi face tarecu ochiul. Din cate vad in poze are o acoperire foarte buna si nici nu incarca prea tare pielea! Eu momentan am doar corectoare lichide- unul de la Manhattan foarte bun, care nu se strange, dar care este disponibil doar in nuante inchise (se retrag din Romania si de aceea nu mai suplimenteaza paleta de culori) si altul de la Essence, care se strange in liniile fetei si trebuie ori sa il fixez cu pudra, ori sa il intind mereu, din ora-n ora. As opta pe viitor pentru un corector solid, pentru ca pare mult mai stabil pe piele.

    ReplyDelete
  2. de cand ma stiu n-am folosit deloc pudra si concealer (decat la "ocazii") :) ma bucur ca nu am nevoie de prea multe produse de acoperire/corectare, insa folosesc fond de ten si un corector solid totusi, ca nu sunt nici eu perfecta :D

    ReplyDelete
  3. inca o mica mentiune, ma refeream in comment-ul anterior la concealer lichid, ca nu am folosit niciodata, altfel batonul corector e chiar la indemana :)

    ReplyDelete
  4. De la Flormar am doar o oja si un blush. Anticercanul arata bine, desi eu in zona ochilor folosesc anticearcan lichid. Oricum prefer sa nu folosesc decat in cazuri extreme sub ochi caci imi accentueaza groaznic ridurile.:)

    ReplyDelete
  5. Aurora,

    Eu nu am folosit pana acum anticearcan lichid pentru ca aveam impresia ca nu are putere de acoperire dar mi-am schimbat parerea anul acesta cand mi s-a demonstrat contrariul.
    Cu toate acestea,pentru o rezistenta mai mare tot pentru cel solid tind sa optez si sa bag mana in foc!

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Amelia,

    Esti o norocoasa!Eu fara anticearcan ma simt groaznic.Nu prea se intampla sa ies afara fara sa ma dau cu el!

    Coorectoare nu am folosit pana acum dar tare as vrea sa imi iau din acelea colorate pentru cosuri,cearcane si pete.

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Dia,

    Incearca sa nu folosesti decat acolo unde ai neaparata nevoie,adica fix in zonele intunecate,nu sub intreaga zona de sub ochi si fixeaza cu o pudra buna.

    Te pup!

    ReplyDelete
  8. unde se gaseste acest anticearcan?Nu am mai auzit inainte de Flormar... :D

    ReplyDelete
  9. Anonim,

    Flormar aveau inainte numai standuri, acum gasesti si magazine de-ale lor prin Cora,Carrefour,malluri.

    Bafta la cautari!

    ReplyDelete