Monday 3 October 2011

Gun metal coins

   Don`t be angry ok? Stiu ca am zis ca postez pentru ca o sa am cand dar se pare ca nu prea am avut. Ce-i drept am avut o scuza: my birthday! :) Las` ca va bombardez eu cu poze de o sa cereti pauza! Azi fac doua postari, una cu o tinuta si cealalta cu detalii despre ziua de duminica.
   Sa incepem treaba!






                  (un lant facut in 4 a devenit bratara)



    I`ve got company!!! :)) 



                             (buzunare false)


    Pantofii i-am luat de la un magazin cu preturi mici si au un aspect vintage.

    O fi inca soare afara dar sunt momente cand e racoare bine de tot asa ca eu deja am trecut la jachetele si dresuri. Se cunoaste ca a venit toamna. Vantul nu mai e la fel de bland, temperaturile incep sa scada, ziua se micsoreaza. I love autumn as much as I love every other season!

   Pe curand...

10 comments:

  1. awwwww sorry,un happy birthday intarziat!!!sa ne traiesti si sa fii sanatoasa si fericita!!:*
    Imi place colierul mult,dar cercelusii sunt to dye for!!!
    Vreau sa mai vad ce ai primit ;;)

    ReplyDelete
  2. La multi ani! Off...nu pot sa cred ca am uitat ieri sa-ti zic la multi ani, ca chiar cu gand eram, asa patesc intotdeauna :(. Sper ca e primit si mai tarziu. Sper ca te-ai simtit bine de ziua ta si ca o sa ai un an minunat.:*:*:*

    ReplyDelete
  3. :D I love autumn too!:D mooooama colierul ala, si cerceiiii! oooow:X adorabili!!!!

    Aaaa :D si La multi ani! >:D<

    O saptamana frumoasa ca tine sa ai!>:D<

    ReplyDelete
  4. Don`t worry about it,Cupcake!Multumesc mult.Asa sa fie iar voi sa fiti sanatosi pe langa mine! ;)
    Iti vine sa crezi ca este prima oara cand am purtat acest set desi il am de cativa ani? :))
    My birthday post is coming up in just a few ;)

    ReplyDelete
  5. Nu-i nimic,Dia!Si mie mi se mai intampla,cel putin memoria imi joaca feste si la chestii mai simple dapai la altele.
    Sigur ca este primit!Mai bine mai tarziu decat niciodata!A fost o zi ok,nimic iesit din comun dar macar am petrecut-o langa cei dragi.
    Sa dea Dumnezeu sa fie un an mai bun si cu mai multe realizari!

    ReplyDelete
  6. Merci mult!Si tu sa ai o saptamana buna cu clipe pline de voiosie!
    Te pup,Monica!

    ReplyDelete
  7. :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :*

    ReplyDelete
  8. pantofii arata super draguti, nu conteaza pretul,sa fie comod si frumos. foarte cute outfit! puuup

    ReplyDelete
  9. Sunt de acord cu ce ati spus despre pret.Aceasta este si parerea mea.
    Multumesc!
    Si eu va pup,Modniza!

    ReplyDelete