Sunday 15 November 2015

Shop and tell (23)

   Ziua buna tuturor! Some new stuff, unele au fost cumparate ultima oara cand am iesit in parc cu bunica mea si de aceea au o semnificatie aparte iar atunci cand le privesc ma intristeaza desi a fost o zi frumoasa.


   ACCESORII VESTIMENTARE:  






   Set de doua brelocuri - Muzeul Satului "Dimitrie Gusti"

  O amintire frumoasa pentru turisti sau un accesoriu de purtat la geanta, la blugi, la curea pentru noi, romanii.



   HAINE:








   Camasa Vero Moda

   Lejera, comoda si foarte buna chiar si pentru cele care au soldurile putin mai late pentru ca este mai lunguta (in spate este mai lunga decat in fata).







   Bluza - camasa 2 in 1 

   Vine destul de decoltata asa ca trebuie avut grija cu ea insa imi place foarte mult contrastul dintre gri si acele picaturele albe pe fundal negru.







   Bluza 2 asimetrica Visiters

   Arata foarte bine purtata cu blugi si colanti. 





   Fusta 

   Trebuie modificata nitel, mai exact schimbat elasticul pentru ca ma strange dar nu puteam sa o las, e prea dragut printul.



   DECORATIUNI:

 
   Masina din lemn - "Muzeul Satului Dimitrie Gusti"

   Este lucrata manual si i-a daruit-o mama lui Silviu. 




   Tablou - Muzeul Satului "Dimitrie Gusti"

   Pictat de aceeasi persoana care a facut si masina de mai sus. 




   Magnet frigider - Muzeul Satului "Dimitrie Gusti"

   I looove it! Stiti ca eu colectionez astfel de decoratiuni iar acesta mi se pare atat de vesel si dragut!



   O seara placuta va doresc! Pupaceala!


   Pe curand...


2 comments:

  1. Trebuie sa ma aprovizionez si eu cu niste suveniruri cu proxima ocazie, mai pastrez eu, mai dau prietenilor pe aici..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vision By Mila,

      Da, e placut sa ai mici amintiri de peste tot. Am zis ca daca o sa ajung si eu ODATA sa ies din tara asta, o sa iau cate ceva care sa imi aminteasca de locurile unde am fost.

      Te tuc!

      Delete