Friday 6 November 2015

My week in photos (184)

   Buna! In sfarsit la zi cu postarile! Hai sa vedem pozele de saptamana trecuta. 


   Luni / Monday (2)





   Ro: Varfuri sanatoase si frumoase! Feels so good! A ramas parul mult mai scurt dar macar arata bine, nu tocit.

   En: Healthy and beautiful hair ends! Feels so good! The hair is much shorter but at least it looks good, not dull.



   Marti / Tuesday 

   Ro: Nu am facut poze.

   En: I didn`t take photos.



   Miercuri / Wednesday (2)


   Ro: Oooo da! Nu as putea renunta la pizza!

   En: Oooh yeah! I couldn`t give up eating pizza!





   Ro: Dormea pe incalzitor :) 

   En: Sleeping on the heater :)



   Joi / Thursday (3)



   Ro: O mica surpriza de la Silviu: acadea cu aroma de Coca Cola. Preferata mea!

   En: A small surprise from Silviu: Coca Cola lollipop. My favourite!





   Ro: Ananas si fruct de cactus.

   En: Pineapple and cactus fruit.





   Ro: Gata! Yum!

   En: Done! Yum!



   Vineri / Friday



   Ro: Mai, tu zambesti? :)

   En: Are you smiling? :) 



   Sambata / Saturday (2)



   Ro: :))

   En: Translation: Big mamma (or mother in law) sweet pumpkin :))



 

   Ro: Fetita mea frumoasa cu ochi mari!

   En: My beautiful big eyed girl! 



   Duminica / Sunday

   Ro: Nu am facut poze.

   En: I didn`t take photos.



   Weekend placut!

   Pe curand...

2 comments:

  1. Trebuie sa ma invat sa fac si pizza; acum recent am inceput sa bucataresc mai "serios", asa ca sper sa mai adaug diverse retete in portofoliul meu, gustoase si mai ales sanatoase. In special pentru Lukas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vision By Mila,

      Pizza stiu cat de cat sa fac dar nu iese ea chiar cum ar trebui asa ca un pic de exercitiu nu mi-ar strica si mie :P
      Bucataritul imi place dar ma irita cand nu am tot ce imi trebuie sa respect reteta 100% sa ca de multe ori renunt :))
      Sanatos nu trebuie doar pentru Lukas ci si pentru voi doi!

      Te pup!

      Delete