Wednesday 19 November 2014

My week in photos (134)

   Seara buna! Sa vedem pozele de saptamana trecuta.


   Luni / Monday (4)


   Ro: Un robot facut din piese Lego.

   En: A robot made of Lego.




   Ro: Si o camila tot din Lego.

   En: And a camel also made of Lego.




   Ro: Iubesc aceasta fata dulce!

   En: I love this sweet face!




   Ro: Cina.

   En: Dinner.



   Marti / Tuesday (2)


   Ro: Fericita langa bebeul meu!

   En: Happy with my baby!




   Ro: Pasteeee!

   En: Pastaaaa!



   Miercuri / Wednesday


   Ro: Nu beau Coca Cola dar imi plac la nebunie aceste bomboane gumate.

   En: I don`t drink Coca Cola but I love these gummy candies.



   Joi / Thursday (4)


   Ro: De la Silviu pentru 8 ani si 4 luni.

   En: From Silviu for 8 years and 4 months.




   Ro: Trandafirii de la mama pentrtu ziua de nume inca mai tin.

   En: The roses from my mother for my nameday are still going strong.





   Ro: Ador sa am casa plina de flori si plante!

   En: I adore having the house full of flowers and plants!



   Vineri / Friday


   Ro: Bomboane gumate acre! Yum!

   En: Sour gummy candies! Yum!



   Sambata / Saturday (7)



   Ro: Matusa mea tocmai fusese operata si m-am gandit ca un buchet de flori ar inveseli-o putin.

   En: My aunt had just had surgery and I thought that a flower bouquet would cheer her up.




   Ro: In lift, nerabdatoare sa o vad!

   En: In the elevator, anxious to see her!




   Ro: Vedere de la balconul salonului ei.

   En: The view from the balcony of her room.




   Ro: Curtea spitalului!

   En: The hospital couryard!




   Ro: Plecam de la spital. Imi era frig dar eram bucuroasa!

   En: I was leaving from the hospital. I was cold but happy!




   Ro: Yum! Imi plac foarte mult!

   En: Yum! I like them so much!



   Duminica / Sunday (2)



   Ro: Legume si ton cu lamaie.

   En: Vegetables and tuna with lemon.



   Va urez sa aveti o seara formidabila! Va pupacesc!


   Pe curand...


3 comments:

  1. Bomboanele gumate sunt preferatele mele, desi n-am mai mancat de mult timp. Maine sigur imi cumpar o punga :)))) te pup.

    ReplyDelete
  2. Alexandra,

    Nici eu nu mai mancasem de ceva vreme si acum mi-am potolit pofta pentru muuult timp :P

    Si eu te pup!

    ReplyDelete